• Ik moest dus een schoolkrantbericht voor verzorging schrijven over Hooikoorts. en ik wil weten of die klopt.Er moest in staan :
    - wat is hooikoorts precies
    - hoe krijg je het
    - hoe ga je het tegen
    - verwijsadres

    dus is dit goed ;
    Vaak hoor je dat mensen zeggen dat ze hooikoorts hebben, maar wát is hooikoorts precies? Hooikoorts is een allergische reactie, je kan zo’n reactie krijgen van het stuifmeel(ook wel pollen genoemd) van grassen, planten of bomen. Het gaat vooral om de pollen die zich verspreidden via de wind en zo in de neus terecht komen, hooikoorts is ook een aandoening die alleen in het voorjaar voorkomt, omdat dan de bloemen weer beginnen te bloeien. Als je hooikoorts hebt kun je dit bestrijden met medicijnen, die de klachten tegengaan. Van hooikoorts zal je nooit helemaal genezen, maar als je in het hooiseizoen(dan komt het meestal voor) elke dag neusspray neemt zul je er vrijwel geen last van hebben. Voor meer informatie kun je kijken op : http://www.tegenhooikoorts.nl/


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb hooikoorts -_-" das kut..
    Maar ik vind het goed en er sta alles in wa moet dus ja :p


    Stop wishing, Start doing..

    Jouw topictitel laat me heel hard lachen. Nu ga ik uitleggen.

    Met gym kwam een meisje te laat. En ze had geen gymspullen bij. Toen was haar smoesje: Ik heb last van uhm uhm Hooikoorts. Midden in de winter, yeah right.


    Helemaal niets met topic te maken, maar goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb hooikoorts. Maar neusspray helpt bij mij niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.