• Ik zou vandaag eerste 3 uur vrij hebben, zegt Rose ineens; 'Nederlands vervalt' Dus nu heb ik eerste 4 uur vrij.
    MAAAR, wel tot het 9e, oftewel 16:40.
    echt stom.
    Nu hoop ik dan gym vervalt dan heb ik tot 15:00.

    Hebben jullie wel eens gehad dat je eerste 4uur, meer/minder, naar school moest? o.o
    En hoelang dan?


    Smiling but close to tears.

    Ik heb het wel heel vaak als je weg wilt gaan, dat er dan gebelt word van "je bent het 1ste uur vrij" dat sucks... Anyway, omg hebben jullie tot het 9de Ö!!
    bij ons is het laatste het 8ste, [16:10]
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    Ik heb het wel heel vaak als je weg wilt gaan, dat er dan gebelt word van "je bent het 1ste uur vrij" dat sucks... Anyway, omg hebben jullie tot het 9de Ö!!
    bij ons is het laatste het 8ste, [16:10]
    'xo


    Wij hebben zelfs tot het 10de, haha.
    Maar het 9e/10e is meestal nablijven, en/of toetsen inhalen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Twinkle schreef:
    In mijn school moet je dan naar de studie, in plaats van dat je vrij hebt.


    Happiness hit her like a train on a track

    In de toetsweek hoef ik maar 2 uur naar school haha
    soms om half tien al maar soms pas rond half één..:P

    ik had laatst eerste 3 uur vrij en dan 1 uur les dan weer een tussenuur en dan weer 2 uur les en dat op de vrijdag! en we zaten op school die eerste 3 uur want het stond te laat aangegeven en naar huis kon niet want dat is een half uur fietsen:S


    We only can learn to love, by loving.

    Dat wil ik ook. ._.
    Bij mij valt er never nooit wat uit, of misschien alleen het eerste uur. Dan horen we dat allemaal te laat en zitten dan al op de fiets/op school.
    En anders wordt het wel vervangen door die stomme kut lesassistenten die niet kunnen lesgeven en te stom zijn voor woorden.
    (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?