Als mensen zo raar gaan typen,
Bijvoorbeeld zo; School > Sgool.
Ik word daar best gek van.
Ik deed dat vroeger ook, maar nu typ ik 'fatsoenlijk' haha, niet dat je het zo kan noemen.
Jah precies het koste me even meotie te lezen wat er in dat bericht er boven stond. Jezus. Wat best irritant is, is ook dat als iemand op msn praat met van die irritante emotiecons. Zoals de A vervangen door een gigantische glitterende rode A of XXX in veel kleurene n allemaal gliters. En de m en van alels al dioe gigatische letter emoticons
ze zijn vreselijk irritan.t
Ja inderdaad, dat is ook zo ergelijk! Ik heb dan zo iets van 'Vind je dat nou echt zo leuk? Of heb je zelf écht niet door hoe ergelijk dit is?,' ._.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
ik kan daar ook niet tegen
kom op man, je woont in nederland
dan moet je toch ook het wel een beetje normaal kunnen schrijven enz
Br33zAh T@@l vind ik ook niet kloppen whaha
Op MSN, en ik had voor elke letter een emoticon, en hahahah, voor de grap ga ik wel eens weer zo praten met een vriendin. En de O's waren altijd hoofdletters. En de i was altijd dubbel.
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
Mensen die in het belgisch typen en soms gewoon heel die taal.
Ik heb er nu al spijt van dat ik dat typte, maar toch ga ik het lekker laten staan ghehe. Ik vind het ook zwaaaaaaaaar irritant als nederlandse mensen een fake buitenlands accent gaan doen. Mijn stiefbroertje bijvoorbeeld, die denkt helemaal dat 'ie mocro is ofzo. -.-
xRapunzel schreef: Breezertaal. Ik zeg het je als mijn kinderen later breezertaal typen doe ik ze als straf drie keer het hele woordenboek overschrijven.