• Haha, dat zei hij vandaag, tijdens de les.
    Ik zat met 4 andere klasgenoten in het lokaal -de andere waren een dagje weg door hun E&M profiel- en toen ging ie met ons onze reflecties over het boek Oeroeg bespreken. En letterlijk de hele klas had een onvoldoende, op 1 iemand na. En wie was die persoon? IK! Ik verwachte het helemaal niet ofzo, ik had het halve boek niet gelezen en ik had maar gewoon wat opgeschreven. En ik had een 7! Het hoogste wat daarna kwam was een 4.5 :'D
    Begint ie van: 'Ja dit is nou een echte voorbeeldleerling, ze haalt altijd voldoendes. Van dit soort leerlingen hou ik.'
    Ik ging plat in dat lokaal, serieus :')

    Hebben jullie ook wel eens als enige van de klas een voldoende?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Closure schreef:
    Nee, ik haal meestal het klasgemiddelde naar beneden haha :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja soms wel, maar dan is het meestal met nog twee vriendinnen van mij want we schrijven altijd hetzelfde op ;D.


    Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

    Magnifique schreef:
    Ik ben niet echt de beste, maar ook niet de slechtste. Er is altijd wel iemand die meer en altijd wel iemand die minder heeft als mij ;3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.