• Euuuuww myyy gawwd. Mijn Emilie Autumn boek is er!! Eindelijk. Na een hele week gewacht te moeten hebben is hij er! -valt dood neer- en nu ga ik lekker de hele avond lezen aan mijn boek, dat veeeel dikker is al in in eerste instantie verwacht had! Ö

Wie du mir, so ich dir.

Hebbe ;o
    hoeveel pagina's heeft hij? ö

Imperfection Is Beautiful

*Onderdrukt jaloezie*

Help waar ben ik aan begonnen :'DD?!!!

Je bent begonnen aan het belangrijkste boek uit je leven! Veel plezier &succes met lezen ;D

Tell me no stories and I'll tell you no lies.

Fantasyst schreef:
    *Onderdrukt jaloezie*
    (...)
    Je bent begonnen aan het belangrijkste boek uit je leven! Veel plezier &succes met lezen ;D
    Hahah nee het belangrijkste boek uit mijn leven is dat van Nena, maar dit komt er akelig dicht bij in de buurt inderdaad!

Wie du mir, so ich dir.

Shikari schreef:
    Hebbe ;o
    hoeveel pagina's heeft hij? ö
    267 dacht ik :'D. Ik wil niet op de laatste pagina kijken omdat ik dan bang ben dat ik de laatste bladzijde ga lezen, en dan heb ik het hele verhaal verneukt hahaha :Y)

Wie du mir, so ich dir.

probeer hem ook te lezen maar
    1) mijn engels is niet voor gevorderden
    2)die letters zijn zooo klein
    3) heb (weeral) last van mijn migraine en kan nu niet voort lezen :(:(:(:(:(:(:(:( maar ga een pilletje pakken dan word het beter en dan val ik over precies 30 min in slaap dus halfuurtje leesplezier :P

Change, the only good thing in this world.

FrozenTears schreef:
    probeer hem ook te lezen maar
    1) mijn engels is niet voor gevorderden
    2)die letters zijn zooo klein
    3) heb (weeral) last van mijn migraine en kan nu niet voort lezen :(:(:(:(:(:(:(:( maar ga een pilletje pakken dan word het beter en dan val ik over precies 30 min in slaap dus halfuurtje leesplezier :P
    Ahw arme jij. Als je een woordenboek erbij neemt en de moeilijke woorden opschrijft, dan blijven ze beter hangen. Dus dan weet je het sneller als je het weer tegenkomt.

Wie du mir, so ich dir.

UNCOMMON schreef:
    (...)

make cake, not war

Zaitsev schreef:
    Kwijl 'm niet onder, das zonde van 't geld en het boek (baby)

"Ignite, my love. Ignite."

En, heb je 'm al uit? (nerd)

I live for the applause, you will die for it.

Beastie schreef:
    En, heb je 'm al uit? (nerd)
    Nee nog niet, heb nog niet zo heel veel tijd gehad maar ben wel over de helft.

Wie du mir, so ich dir.

MrsHangover schreef:
    (...)
    Ahw arme jij. Als je een woordenboek erbij neemt en de moeilijke woorden opschrijft, dan blijven ze beter hangen. Dus dan weet je het sneller als je het weer tegenkomt.

bedankt voor de tip heb hem al uit kunnen lezen -vakantie- heb zin om te vertellen hoe hij verder gaat maar zal braaf meisje zijn en men grote bek houden (A)

Change, the only good thing in this world.

Ik had gehoopt dat hij tijdens de show te koop zou zijn, maar nu lijkt het erop dat ik 'm toch moet gaan bestellen...

Tell me no stories and I'll tell you no lies.

Fantasyst schreef:
    Ik had gehoopt dat hij tijdens de show te koop zou zijn, maar nu lijkt het erop dat ik 'm toch moet gaan bestellen...
    Ik heb niet bij de merch gekeken, maar hij was er niet õ.o? Niet lief.. Ahwww man het einde is zo fakking zielig. Ik heb lopen janken niet normaal!!!

Wie du mir, so ich dir.

Fantasyst schreef:
    Hij is uitverkocht,je moet wachten tot er nieuwe gemaakt zijn vn dt boek =/en idd ze verkochte het nie tijdes t concert D:

Imperfection Is Beautiful

SteffSkyline schreef:
    (...)Hij is uitverkocht,je moet wachten tot er nieuwe gemaakt zijn vn dt boek =/en idd ze verkochte het nie tijdes t concert D:
    Hahah dat is zwaar balen. :'DD Ik denk dat je nog wel eventjes een tijdje moet wachten dan ja D:.

Wie du mir, so ich dir.