• Want voor het eerst heb ik vrede met de situatie hoe het nu is. Ik en mijn ex hebben nogal ruzie gehad, omdat hij belangrijke dingen voor mij verzwegen had. Daarna hebben we een hele tijd ruzie gehad. Uiteindelijk weer goedgemaakt, maar het was niet meer hetzelfde. We praten verder nooit meer ofzo. Bijna elk gesprek zou toch weer op ruzie uitdraaien.
    Meestal ergerde ik me dood als ie online kwam op msn, en niets zei. En dan ergerde ik me ook nog gewoon aan het feit dat zijn naam in mijn msnlijst stond.

    Totdat ie net ineens online kwam. Ik vond het nieteens erg meer, en ik heb vrede met hoe het nu is. Eindelijk begin ik over hem heen te raken, denk ik.
    Begint ie nog ineens tegen me te praten ook. Het was gewoon een heel oppervlakkig gesprek van: 'Alles goed?' en 'Wat voor opleiding doe je nu?' maargoed. Het draaide voor het eerst niet op ruzie uit.
    En nu ben ik trots op mezelf (krul)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 19:42 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^


    You can run but not hide

    Beamsville schreef:
    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Daarvoor heb ik de verwijderknop. Toen het bij mij uit was heb ik 'm meteen uit de msn geflikkerd want ik weet dat ik mezelf alleen maar aan het kwellen ben en daar heb ik geen trek in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja.. bij mij ging het net even anders XD


    Life is hard and then we die

    Beamsville schreef:
    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^

    Beamsville schreef:
    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^

    Beamsville schreef:
    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Beamsville schreef:
    Da's mooi, dat het nu niet eens ruzie was. ^^

    Ik zou ook trots op mezelf zijn denk ik.
    Echt leuk dat het geen ruzie was, voor jou. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson