Sealine schreef: in haar gezicht zeggen 'ik mag je niet, rot op.'
Ja, maar dan gaat ze naar haar vader en zo. Ze stalkt me zo ongeveer. ze is echt kut, eerst waren we zonder haar aangefietst en zat ze de hele tijd te zeiken van : "waaarom? Waaorm? waaaaaarrrooohoooooom?"
Zeggen dat ze irritant is omdat ze je stalkt, dat als ze zo door gaat ooit heel diep valt en niemand heeft en zeggen dat je haar niet mag als ze zo doorgaat.
ik heb ook zo´n kind achter mn reet aan lopen,, toen kwam ik erachter dat ze ruzie had met een oud klasgenootje van me(A) dus nu zit ik spontaan bij dat oude klasgenootje(A) dus jij moet ook gewoon iemand zoeken bij wie ze echt niet in de buurt wil zitten. en daar gwn hele dag bij gaan lopen
Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!
JustHateLove schreef:
ik heb ook zo´n kind achter mn reet aan lopen,, toen kwam ik erachter dat ze ruzie had met een oud klasgenootje van me(A) dus nu zit ik spontaan bij dat oude klasgenootje(A) dus jij moet ook gewoon iemand zoeken bij wie ze echt niet in de buurt wil zitten. en daar gwn hele dag bij gaan lopen
Ditch the bitch.
In gewoon fatsoenlijk Nederlands: maak haar zo snel mogelijk duidelijk dat je niks van haar moet. Chanteurs wil niemand en wie niet horen wil, moet maar voelen (als het te ver gaat).