• Hey Poeperds.
    Oké ik verveel mij. Maar hé jullie moeten op mijn topic geen slotje zetten er is hier ook nog een topic als dat van mij. Wrm zou dat van hun wel nog mogen en dat van mij niet. Oké genoeg gezeikt. Wie wilt er in de club van vervinling? Ow shit ik vind dit teksje echt zo dom maar kom ik verander het later wel.

Clublijst:
    * xBreakAwayx
    * RockStar23
    * THxSunshine
    * Zombie
    * xpatrieszx
    * xTHLIEFDE
    * CuppyCake
    * BilLHisBitCh
    * DootjuhKusj
    * NICHTALLEINE
    * BohartJtom
    * Bustedx
    * xRwaydaxTHx
    *

Welkom in de Tandpasta,Ice tea Freaks club.!

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

(...)

neej ze is niet Online egt klotexD

Kan je niet gewoon zette dat je de foto in de volgende doet (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)

Live life limitless.

zal ik anders gwn die quiz Online zette en dan morgen als er een deel 2 komt dan die foto erbij zetten?

Ice-cream Rockt more than you x3

zal ik anders gwn die quiz Online zette en dan morgen als er een deel 2 komt dan die foto erbij zetten?

Ja

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

oei iets te veel

Live life limitless.

(...)

Kan je niet gewoon zette dat je de foto in de volgende doet (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)

sO hij is Online die quiz

hier is een Link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/196157/ltigtyour-life-as-the-daughter-of-linkin-park-singer-
    chester-bennington-but-what-happens-when-you-moved-from-usa-to-germany-and-bill-en-tom-metthstoryltigt/

(...)

sO hij is Online die quiz

hier is een Link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/196157/ltigtyour-life-as-the-daughter-of-linkin-park-singer-
    chester-bennington-but-what-happens-when-you-moved-from-usa-to-germany-and-bill-en-tom-metthstoryltigt/

Ik heb hem gemaakt. Lees mijn reactie maar eens en snel verder anders ben ik kappot.

Live life limitless.

whahah Ik heb hem gelezenxD.Ik ga snel verder mr dan Morgen.Ik ben moe manxD.ik ga nu al een uitkomst verzinnen mr morgen gaat hij dan geupload worden

whahah Ik heb hem gelezenxD.Ik ga snel verder mr dan Morgen.Ik ben moe manxD.ik ga nu al een uitkomst verzinnen mr morgen gaat hij dan geupload worden

Heel goed en flink. *Klapt hyper in haar handjes*

Live life limitless.

(...)

Heel goed en flink. *Klapt hyper in haar handjes*

whahaha.eeej is het je opgevallen dat wij als enige lid van de club Tandpasta,ice tea freaks club nog pratenxD

(...)

whahaha.eeej is het je opgevallen dat wij als enige lid van de club Tandpasta,ice tea freaks club nog pratenxD

Euh is effe kijken *kijkt goed rond* jah inderdaad.

Live life limitless.

(...)

Euh is effe kijken *kijkt goed rond* jah inderdaad.

whahaha Ik vindt die naam so geinig hea van de club.mogt ik verzinnen.Ja geef mr een aplausjexD

(...)

whahaha Ik vindt die naam so geinig hea van de club.mogt ik verzinnen.Ja geef mr een aplausjexD

*Klapt enthousiast (juist geschreven?? Geen idee) in haar handen/handjes, ja zo heel groot zijn ze niet* Goed zo Linn

Live life limitless.

(...)

*Klapt enthousiast (juist geschreven?? Geen idee) in haar handen/handjes, ja zo heel groot zijn ze niet* Goed zo Linn

*buigt* Danku Mensen!.*kijkt Om zich heen* oow danke Laura.Tja aleen Jij zit er heaxD

(...)

*buigt* Danku Mensen!.*kijkt Om zich heen* oow danke Laura.Tja aleen Jij zit er heaxD

Hahahaha goed opgemerkt. Eigenlijk niet zo lief van die andere mensen he. Zomaar weg gaan, terwijl wij twee hier nog zijn.

Live life limitless.

(...)

Hahahaha goed opgemerkt. Eigenlijk niet zo lief van die andere mensen he. Zomaar weg gaan, terwijl wij twee hier nog zijn.

Jaaaaa(huil) en zOnder gedag te zeggen.heel onbeschoftxD