• En eigenlijk was het niet eens mijn schuld Ö
    Ik moest het zesde uur een proefwerk van binas inhalen, maar deed daar dus nog langer over - ik had toestemming van die docent - maar daarna had ik geen zin in mijn blokuur BSM. Dus ik ruim langzaam op, pak mijn spullen uit mijn kluisje en strompel naar de sporthal. Rustig omkleden en toen vlug naar de zaal.
    Nou, die vent stuurde me meteen terug om het kleedlokaal af te sluiten, mocht ik daarna ook nog eens belachelijk veel rondjes rennen en mocht daarna pas meedoen met meervoudig trampoline springen.
    De opstelling was: trampoline - hoge bok - trampoline - kast - trampoline - dikke mat waar je salto op moest doen. And I did it! Alleen was dat trouwens niet zo leuk, want mijn scheenbenen doen nu kapot veel pijn, maar ik heb wel een 7.5 8D

    Zijn jullie ook wel eens belachelijk te laat gekomen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nop, ik sla meestal de les dan gewoon over :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik ben nog maar een keer in mijn hele leven te laat gekomen, en dat was 20 minuten ofzo omdat mijn vriendinnen&ik geen zin hadden in school, dus hadden we heel traag gefietst :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Een keer na de vakantie. Toen heb ik het 1e uur gemist en kwam halverwege het 2e binnen. Dat vond hij niet zo leuk. En ik heb hem elke maandag 1e 2 uur -.-


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    ja zo ongeveer 45 min "kmoest efjes naar het llrsecretariaat met een vriendin en we hadden op 10 min gedaan maar we hadden niet veel zin meer om weer naar de D-blok te lopen dus gingen weg gwn naar husi voor een vervroegde middagpauze en die leerkracht merkte het niet eens omdat ze ons uit de klas waren komen halen (net voor de les begon) en hadden gezegd dat het efjes kond dure" sukkkels


    Change, the only good thing in this world.

    Ja, was een keer 25 minuten te laat met een 40 minuten rooster. Toen moesten we een blauw briefje (papiertje dat je te laat bent) halen en het duurde even om die man te overtuigen dat het écht nodig was dat we met z'n 5en hadden gewacht op 1 persoon met een lekke band (gheghe) en toen kwamen we uiteindelijk geoorloofd 35 minuten te laat de les binnen :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Poseidon schreef:
    Nee *trots*


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    is 70 minuten te laat komen ook belachelijk veel te laat? Ghihi


    Some people make the world special just by being in it