• En eigenlijk was het niet eens mijn schuld Ö
    Ik moest het zesde uur een proefwerk van binas inhalen, maar deed daar dus nog langer over - ik had toestemming van die docent - maar daarna had ik geen zin in mijn blokuur BSM. Dus ik ruim langzaam op, pak mijn spullen uit mijn kluisje en strompel naar de sporthal. Rustig omkleden en toen vlug naar de zaal.
    Nou, die vent stuurde me meteen terug om het kleedlokaal af te sluiten, mocht ik daarna ook nog eens belachelijk veel rondjes rennen en mocht daarna pas meedoen met meervoudig trampoline springen.
    De opstelling was: trampoline - hoge bok - trampoline - kast - trampoline - dikke mat waar je salto op moest doen. And I did it! Alleen was dat trouwens niet zo leuk, want mijn scheenbenen doen nu kapot veel pijn, maar ik heb wel een 7.5 8D

    Zijn jullie ook wel eens belachelijk te laat gekomen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nog noooooit. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Uhm, ja. 5 minuten voor de les, kwam door corfee. :Y)

    Nee *trots*


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nee *trots*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    We gingen een keer het eerste uur niet heen omdat we pissig waren want we waren ijsvrij als je met de bus gaat en wij dus ook ._.


    when words fail, music speaks.

    Ik kom meestal op tijd ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, vandaag kwam ik ook 40min te laat, maar ik vond dat het geen nut meer had om naar de les te gaan, haha.


    Smiling but close to tears.

    jawel (:


    Just a simple "I love you" (:

    Crush schreef:
    Ja, vandaag kwam ik ook 40min te laat, maar ik vond dat het geen nut meer had om naar de les te gaan, haha.
    Zolang duren onze lessen deze week vanwege rapportvergaderingen :')


    when words fail, music speaks.

    Ja, een keer 45 minuten 'te laat'. Ik en een vriendin hadden geen zin in Nederlands, haha :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Beamsville schreef:
    Nog noooooit. ._.

    Ik kwam om 9u de klas inlopen (:
    maarja, mijn bus was 'te laat' :X

    Poseidon schreef:
    Nee *trots*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tja dat krijg je met de bus he :'D.
    Wat ze bij mij op school niet door hebben is dat ik expres een hele late bus pak als ik geen zin heb, maar ach.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ghehehe. Ja.
    De dag na het schoolfeest hoefden we pas om half 10 op school te zijn maar wij waren met z'n 4en wezen logeren en we hadden bijna heel de nacht niet geslapen, dus we konden echt niet uit bed komen. En toen kwamen we daar bijna een uur te laat aankakken :'D Maarja, was kerstviering, dus maakte niet zo veel uit.
    En een keer met gym, maar dat was meer gewoon geen zin hebben dus maar bij iemand thuis extra lang pauze houden. :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.