• Ik ga woensdag naar de kapper, en ik ben mijn haar zat dus ik wilde iets totaal anders proberen. Dus ik wilde het ongeveer zo knippen; klikkk
    En ik kan dat doen omdat ik dik haar heb :) En diezelfde middag komt een vriendin en gaat ze helpen het bruin te verven.
    Ik heb er echt zin in, maar een jongen uit m'n klas zegt dus net op msn dat hij haar verven dom vind.. Niet dat ik me er wat van aantrek, ik blijf bij mijn besluit.

    Vraag; Hebben jullie ook wel eens je haar drasitsch veranderd?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:53 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja van lang naar kort en van bruin naar zwart. (:
    Het is nu weer lang en weer bruin ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik had eerst steil lang middenblond haar. Nu krult het een beetje, is het iets langer dan mijn schouders, heb ik een pony, heb ik het ooit eens knal rood geverfd, waardoor je nu nog steeds iets van rood terug ziet. Niemand herkent mij terug. (krul)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 20:54 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik had ooit eens een middenscheiding met een fel roze pluk. Toen liet ik een schuine pony knippen en toen had ik ineens een felroze pony.
    Een tijd daarna had ik lang haar en mijn haar blond gekleurd toen ineens donkerbruin geverfd dat het bijna zwart leek en mijn haar afgeknipt tot mijn schouders.
    Nu laat ik het bruin en laat ik het weer groeien.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 20:57 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb een keer een deel paars geverfd. Kun je nu nog zien, hoewel een stuk verfuckter dan toen. Maar nu even geen verf meer voor mij :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Te vaak als het aan mijn haren ligt :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, maar daar had ik wel spijt van. Van zwart naar donkerbruin. Van donkerbruin naar blond. Van blond naar donkerblond, toen bruin met blonde plukken, voornamelijk uitgroei. En nu kastanjebruin, maar die blonde plukken zie je nog. Althans, sommige plukjes zijn heel licht, dus ik ga het binnenkort even opnieuw verven. Eerst even een goede kleur bedenken. Ik wil het eigenlijk wel rood. :')

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 22:21 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    niet drastisch, ik heb het twee wkekn ongeveer donkerder geverfd en een jaar geleden had ik er blonde mesjes in gedaan. het is leuk om eens te veranderen, laat die jongehn je mening niet beinvloeden (;


    And all the girls in the front row scream your name.

    Laat die jongen dat lekker vinden, het gaat erom wat jij leuk vindt! ^^
    Ik heb wel een keer redelijk drastisch mijn haar veranderd. Ik had altijd gewoon lang, saai, stijl donkerblond haar zonder echt een model erin. Toen knipte ik het een stuk korter met een schuine pony en verfde ik het kastanjebruin, wat gewoon knalrood werd. Was wel gaaf om een keer te doen (:


    I clicked my heels and wished for you.

    pas nog van lang naar kort..
    ik zat echt zo naar me naar te kijken toen ze het er af knipte,, van 'ohgod me haarO_O'


    Nvt

    jua ik had vroeger haar tot onder myn kont... zo halfweg myn bovenbenen... maar mama wou dat altyd in een staart doen fzo en ikke nie dus heb k t er maar late afknippe tt iets langer as caré!!!xD
    En vn gwn styl haar nr dreads tt een maand fzo gelede!!!xD
    En vn styl haar nr een krullebol nu!!!xD

    voor veel is je haar roos maken toch drasitsch :')
    maar zelf vind ik het best normaal

    Beamsville schreef:
    Haha, al zo'n tig keren. (':


    I solemny swear i am up to no good

    Conspiracy schreef:
    Jep, ik had vroeger haar tot ongeveer aan mijn kont en een middenstreep. Echt áltijd in een lange staart. En toen had ik zoiets van: Ik heb er genoeg van. En ik ben naar de kapper gegaan en heb het laten knippen tot ongeveer bij mijn schouders. Mensen herkennen me niet als ik een foto van vroeger laat zien :')

    Foto! :9~


    - hoi ;D

    Hm, nee niet echt eigenlijk.


    - hoi ;D

    Mijn kapsel zelf hou ik meestal ongeveer hetzelfde, maar ik heb het wel onlangs heel donker laten verven.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.