• Ik ga woensdag naar de kapper, en ik ben mijn haar zat dus ik wilde iets totaal anders proberen. Dus ik wilde het ongeveer zo knippen; klikkk
    En ik kan dat doen omdat ik dik haar heb :) En diezelfde middag komt een vriendin en gaat ze helpen het bruin te verven.
    Ik heb er echt zin in, maar een jongen uit m'n klas zegt dus net op msn dat hij haar verven dom vind.. Niet dat ik me er wat van aantrek, ik blijf bij mijn besluit.

Vraag; Hebben jullie ook wel eens je haar drasitsch veranderd?

[ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:53 ]

it's so empty living behind these castle walls

Rolemodel schreef:
    Nee niet echt, buiten dan een froefroe, en dan een bles, en dan mijn haar eens wat korten. Verven mag ik nog niet, dusja. ;p
    Vraag aan je moeder of je bij de Kruidvat een verfspoeling mag kopen. Eentje die er na een paar weekjes uit is gewassen. Want eigenlijk mocht ik ook mijn haar niet verven.

it's so empty living behind these castle walls

Drastisch? Alleen opvallend, maar zo drastisch vond ik het niet.

You are the poetry Shakespeare was missing.

Ja, eens had ik lang haar zoals elk meisje, de volgende dag kort. Maar dan ook écht kort.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik had gister haar tot halverwege m'n bovenarm en nu is het net op m'n schouders en hangt m'n pony boven m'n wenkbrauwen.
    Er is zo'n 12 cm vanaf gegaan geloof ik x)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Jah, ik heb het laten groeien (:
    Vroeger was het echt jongensachtig kort. Maar toen was ik een jaar of 7 ofzo (:

Home is now behind you. The world is ahead!

Ik kan niet zonder.
    Ik ben drastisch. ;D

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Dat durf ik niet. Ghéhe. Ik vind mijn haar goed op het moment, dus. :')

Some people make the world special just by being in it

Dat kapsel is vet (:

& Ja, ik heb het één keer kort laten knippen. En daar had ik heel veel spijt van.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ik zou het weleens willen zwart verven, maar daar is m'n ma dan weer tegen (krul)

Yup. In een gekke bui kortgeknipt, en roodgeverft :'D
    maar dat is al vrij lang geleden, ik ben nu blij met mijn lange, bruine haar met slag erin ^^

ars moriendi

Conspiracy schreef:
    Jep, ik had vroeger haar tot ongeveer aan mijn kont en een middenstreep. Echt áltijd in een lange staart. En toen had ik zoiets van: Ik heb er genoeg van. En ik ben naar de kapper gegaan en heb het laten knippen tot ongeveer bij mijn schouders. Mensen herkennen me niet als ik een foto van vroeger laat zien :')

Think before you act.

Ik heb het anderhalf jaar geleden zwart geverfd, verder niks.

I am an idiot, I move.

Ik ben van lang naar kort gegaan, dat is het (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Het "extreemste" wat ik ooit gedaan heb is het haar dat tot m'n middel kwam in laagjes laten knippen tot op m'n schouders, niet echt spectaculair dus.

Just a simple "I love you" (:

ik verander het zo vaak, ik heb enorm krul haar, ik heb het heel kort gehad en heel lang, soms style ik het, ik heb het diverse kleuren gehad, rood,zwart,paars,blond,bruin, nu toevallig mijn eigen haar kleur, bruin met twee witte plukken die ik van mij zelf heb

The Truth is always merciless