• Ik ga woensdag naar de kapper, en ik ben mijn haar zat dus ik wilde iets totaal anders proberen. Dus ik wilde het ongeveer zo knippen; klikkk
    En ik kan dat doen omdat ik dik haar heb :) En diezelfde middag komt een vriendin en gaat ze helpen het bruin te verven.
    Ik heb er echt zin in, maar een jongen uit m'n klas zegt dus net op msn dat hij haar verven dom vind.. Niet dat ik me er wat van aantrek, ik blijf bij mijn besluit.

    Vraag; Hebben jullie ook wel eens je haar drasitsch veranderd?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:53 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Niet echt, volgens mij. D:

    Nope, never ^^


    Life is hard and then we die

    Jep, ik had vroeger haar tot ongeveer aan mijn kont en een middenstreep. Echt áltijd in een lange staart. En toen had ik zoiets van: Ik heb er genoeg van. En ik ben naar de kapper gegaan en heb het laten knippen tot ongeveer bij mijn schouders. Mensen herkennen me niet als ik een foto van vroeger laat zien :')

    Ni echt, kleuren kan ik al niet
    Maar ik ga een groot stuk van men haar er laten afknippe zo tot men schouders =)


    Stop wishing, Start doing..

    Nah, behalve dat ik van ontzettend lang haar naar kort haar ging, en af toe wat rode of blonde plukjes erdoor had gedaan, eigenlijk meer niet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    haha mijn beste vriendin had dat kapsel een hele tijd.


    We can only learn to love by loving.

    Ja, ik heb het net trouwens geverfd, maar gewoon doen wat je wilt. Veel plezier woensdag. :D


    You can run but not hide

    Haha, al zo'n tig keren. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Een paarse lok heb ik er ooit een in gedaan

    En toen ik 8 jaar was had ik haar tot aan m'n poep en dat heb ik dan tot m'n schouders laten knippen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Prevail schreef:
    haha mijn beste vriendin had dat kapsel een hele tijd.
    Ik vind het zoo stoer!


    it's so empty living behind these castle walls

    het drastischste wat ik ooit heb gedaan was toen ik een jaar op 9 was ofzo. toen had ik heel lang haar, het hing tot mn kont x') en toen heb ik het er tot mn schouders laten afknippen
    gedurft hea (cool) just kidding


    She said: I gotta find out for myself

    Ik had vroeger lang haar en dat had ik toen kort laten knippen. =)
    Eigenlijk geen goed idee, want door dat kapsel leek mijn kop dikker, hahaha.

    Ik had eerst heel lang haar, en nu zit het tot het midden van mijn nek. Heb het ook ooit van donkerblond, in een keer naar zwart geverfd. Maar verder... nee. Nouja, het is nu bruin. als je dat dratisch verandert vindt, dan ja. :D

    Toen ik het rood met groen had of toen ik het roze met paars had.
    Eén van die twee denk ik toch. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee niet echt, buiten dan een froefroe, en dan een bles, en dan mijn haar eens wat korten. Verven mag ik nog niet, dusja. ;p


    None but ourselves can free our minds.