• Daarvan ben ik nu season 1 aan het downloaden! Nog maar 7 uur, en dan kan ik het eindelijk weer kijken :9~

    En ik luister al de halve dag de soundtrack:


    California by Phantom Planet


    Echt jammer dat ze gestopt zijn D:
    Wie keek dat vroeger ook altijd? En wat vinden jullie van die soundtrack?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lebasi schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Zoiets is voorspelbaar.
    Het suckt dat hij sterft. ><



    Ja, dat was zo erg! Ik was aan het wenen, haha :'D en toen Caleb en Marissa stierven moest ik ook wenen..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Ja, dat was zo erg! Ik was aan het wenen, haha :'D en toen Caleb en Marissa stierven moest ik ook wenen..

    Bij Caleb moest ik niet wenen, bij Marissa wel. En Johnny ook. Ik moest zelfs huilen als hij daar zo omver wordt gereden en dan zo in het ziekenhuis ligt met zijn knie en hij niet meer kan surfen. En ook als Marissa Trey neerschiet moest ik wenen, hèhè. :'D

    Trouwens, dat liedje is ook leuk! :Y)

    Lebasi schreef:
    (...)
    Bij Caleb moest ik niet wenen, bij Marissa wel. En Johnny ook. Ik moest zelfs huilen als hij daar zo omver wordt gereden en dan zo in het ziekenhuis ligt met zijn knie en hij niet meer kan surfen. En ook als Marissa Trey neerschiet moest ik wenen, hèhè. :'D


    Ik moest ook wenen bij het stuk dat Trey in de bus zit en Ryan naast die bus staat, haha :'D en toen Luke is het ziekenhuis lag ook, en op het einde van seizoen1 ook :'D Laten we zeggen dat ik veel moest wenen bij the oc.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 21:26 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik keek het alleen omdat mijn mama en mijn zus ernaar keken, maar de soundtrack vind ik echt geweldig.


    None but ourselves can free our minds.

    Closure schreef:
    (...)

    Ik moest ook wenen bij het stuk dat Trey in de bus zit en Ryan naast die bus staat, haha :'D en toen Luke is het ziekenhuis lag ook, en op het einde van seizoen1 ook :'D Laten we zeggen dat ik veel moest wenen bij the oc.

    Haha, idem.
    Ik heb daar ook al heel erg veel bij gehuild. Het suckt echt dat het gedaan is. ><

    Ik krijg Seth gewoon :9~ Daar heb ik recht op. Vind ik :Y)

    Nog 8 minuten, en dan is ie eindelijk klaar <3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik krijg Seth gewoon :9~ Daar heb ik recht op. Vind ik :Y)

    Nog 8 minuten, en dan is ie eindelijk klaar <3

    Van mij krijg je hem,
    ik kies Johnny dan. :9~
    Veel plezier ermee, btw. :'D

    Lebasi schreef:
    (...)
    Van mij krijg je hem,
    ik kies Johnny dan. :9~
    Veel plezier ermee, btw. :'D

    Deal _O_
    & Dankjewel :'D
    Hij is vastgelopen -cry-
    Maar hij gaat zo wel weer verder.
    Hoop ik. Anders word ik pissig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, ja ik keek dat ook altijd!
    Dat was super leuk!:Y)


    I've got you to make me feel stronger.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Deal _O_
    & Dankjewel :'D
    Hij is vastgelopen -cry-
    Maar hij gaat zo wel weer verder.
    Hoop ik. Anders word ik pissig :'D

    En terecht dat je dan pissig wordt.
    Hopelijk moet je niet overnieuw beginnen. 0o

    Elke morgen als ik naar school ga kan ik zo het eerste kwartier zien. Maar, omdat wij momenteel problemen hebben met opnemen kan ik nooit de rest zien. :'(


    007

    Cassidy schreef:
    Ik krijg Seth gewoon :9~ Daar heb ik recht op. Vind ik :Y)

    Nog 8 minuten, en dan is ie eindelijk klaar <3


    Seth is mijn!(N)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Q schreef:
    Elke morgen als ik naar school ga kan ik zo het eerste kwartier zien. Maar, omdat wij momenteel problemen hebben met opnemen kan ik nooit de rest zien. :'(

    Ik kijk ook altijd het eerste kwartier, echt leuk om mee naar school te vertrekken. :')

    Closure schreef:
    (...)

    Seth is mijn!(N)

    Niet :Y) Mijnes :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.