• Ik heb nu dus een soort van huisarrest, omdat ik van de vijf keer, vier keer te laat thuis was. Daar zijn mijn ouders niet zo blij mee, ghehe.

    Edit: Ja, ze hadden het recht om het tegen. Maar het is niet leuk. Maar misschien mogen er wel mensen komen, dat is dan wel weer leuker. Want dan kan ik ook niet te laat thuiskomen toch?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 13:30 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    sacred schreef:
    Mijn ouders geven eigenlijk nooit straf. En al helemaal geen huisarrest, dat vinden ze dom. :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik huisarest kreeg mocht ik nooit achter de pc, of tv kijken en moest ik op mijn kamer blijven leren, rare tijden waren dat :'D

    Maar nu niet meer gelukki gehehe.


    You can run but not hide

    sacred schreef:
    Mijn ouders geven eigenlijk nooit straf. En al helemaal geen huisarrest, dat vinden ze dom. :')


    your eyes are like stars in the night.

    ik krijg geen huisarrest. Het werkt dan toch niet bij mij. Want dan gaat ik juist door;p


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ga toch nooit uit ofzo, dus mij huisarrest geven zou niet zoveel zin hebben. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha, morgen morgen die vrienden komen. Maar om tien uur moeten ze weg, maar dat is niet erg. Een vriendin moet om tien uur thuis zijn en het is vijftien tot twintig minuten met de auto.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.