• jaa ..kheb duss een vraag.
    Ik kreeg duss net een waarschuwing omdat ik aant spammen was volges Bomm [fsoo] omdat er teveel onzin topic's fsoo sijn .. maar dan vind ik iets onlogisch.. ER is nu de off-topics && het stam cafè.
    En daar plaatsten se allebei alleen maar onzin op.. is het dan niet makkelijker om 1 vn die 2 catogoriën te vewijderen en dan bij de ene byv. maximaal 50 berigten fsoo te doen en dan sijn der duss ook nooit teveel onzin topics..
    Of sie ik dat nu verkeerd??


    Crack a bottle

    Neej helemaal Niet.Ik ben het helemaal Met je eens.;)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    En zij was dus de reden waarom de leuke topics ineens wegwaren. -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    En zij was dus de reden waarom de leuke topics ineens wegwaren. -.-


    ooow was zij dat.ik had een vet leuke egt veel reacties enz inene bestond hij niet meer ik was pissed dude(nerd)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Danku ..


    Crack a bottle

    Hm ja nu ik zal het even uitleggen?
    In het modforum is erover gesproken en besloten dat we de zogeheten spamtopics sluiten of verwijderen. Aangezien we dat al een tijdje doen, en er steeds nieuwe bijkomen en niemand zich er iets van aantrekt die waarschuwing ja.
    We hebben het gezamelijk besloten, het was niet alleen ik die even hier de boel gaat terroriseren.

    Da seg ik tog ook nii ¬¬
    Ik seg alleen is het dan nii makelijk om of het stam cafe Of het off-topic te sluite en een maximun limit te maken aan hoeveel topics erin geopent kunnen worden .. en dan bv. dat na een 3 dagen [fsoo] dat topic word vewijdert [fsooiets] en dan kunnen nieuwe kinderen er iets openen.. sou dat dan niet makkelijker sijn en overzichterlijker sijn en een oplossing voor je spamprobleempjes ..fsooiets??
    Of ben ik nu sgeel..¬¬


    Crack a bottle

    Het is een idee, maargoed ik laat het verder aan Rutger over. Het enige wat ik doe, is wat we hebben afgesproken. Mocht het veranderen, dan gaat iedereen daarin mee. ^^

    Ooh .. okeej .. ¬¬(A)


    Crack a bottle

    nu een vragje wat hier helemaal niet hoort ,,,,
    ik wil ook zo een topig maken alleen ik heb geen idee hoe da moet -.- wilt iemand dat uitleggen plies(a) dankje:P


    My Foughts You Can't Decode