• Waarom doen we altijd zo negatief over jongens?
    Jongens vergeten alles, jongens verkloten alles, jongens geven je een kut gevoel, jongens zijn té eerlijk, jongens dit en dat.
    1) Ze zijn wél degene die je gelukkig maken.
    2) Ze zijn degene die je beschermen.
    3) Ze zijn degene die je een verliefdgevoel kunnen geven.
    4) Heel veel kunnen wel goede dingen onthouden, en als ze iets vergeten zijn ze niet raar. I mean, het is menselijk?
    5) Meestal (niet altijd, dus) ben je zélf de oorzaak van het kutgevoel.

    Meisjes zijn altijd wel moeilijk, dat moet je niet ontkennen. En tóch blijven jongens vechten voor meisjes. Waarom klagen we dan zo veel?

    Nu heb ik het over het algemeen, en dit geld dus niet voor lesbiënnes, waar ik niks tegen heb.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2010 - 15:03 ]


    your eyes are like stars in the night.

    ik ben blij met jongens:]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Photograph schreef:
    ik ben blij met jongens:]

    Oh hell yeah, ik ook!


    your eyes are like stars in the night.

    Ze zien niet in dat de vriendjes van nu slechts kleine liefdes zijn waarmee je toch niet verder gaat. Wat dom gezegt eigenlijk...

    Gebeurd lang niet altijd, wel meestal. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind jongens wel kut. Heus niet allemaal, dat zeker niet. Maar de meeste die ik ken wel. Daarom ga ik ook liever met meisjes. Alhoewel ik spijtig genoeg ook nog wel eens verliefd kan raken op een jongen.. En dan word zoals gewoonlijk voor de zoveelste keer mijn hart weer gebroken.
    En je kunt nu wel zeggen dat ik dat niet zeker weet, maar uit ervaring weet ik dat toevallig wel.
    Jongens zijn leuke mensen, maar als je er eenmaal een relatie mee begint dan zijn het monsters.. ._.

    Beëlzebub

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 23:35 ]

    OutOfLove schreef:
    Ik vind jongens wel kut. Heus niet allemaal, dat zeker niet. Maar de meeste die ik ken wel. Daarom ga ik ook liever met meisjes. Alhoewel ik spijtig genoeg ook nog wel eens verliefd kan raken op een jongen.. En dan word zoals gewoonlijk voor de zoveelste keer mijn hart weer gebroken.
    En je kunt nu wel zeggen dat ik dat niet zeker weet, maar uit ervaring weet ik dat toevallig wel.
    Jongens zijn leuke mensen, maar als je er eenmaal een relatie mee begint dan zijn het monsters.. ._.

    Beëlzebub

    Nou, mijn lief is dus echt geen monster


    your eyes are like stars in the night.

    Inderdaad, zonder jongens zou ik echt niet kunnen leven.

    Thank god ben ik blij dat er jongens bestaan, ik snap ook niet waarom zo veel mensen er over zeuren. :'D

    Like; we are all people.


    You can run but not hide

    Omdat wij meiden nu eenmaal graag zeiken. Een goeie zeikpreek lucht enorm op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nou, mijn lief is dus echt geen monster


    Ik heb het over de mijne
    Is voor iedere meid anders, sommige kunnen er ook wel mee omgaan

    Nou, op dit moment zit ik nogal in de knoop met jongens. Er zitten er 5 achter me aan, 3 daar van hebben nu gigantische ruzie om mij, maar ik vindt ze alle 5 niet leuk. Ik vind weer een jongen leuk die de ex is van een vriendin waarmee ik dus niks kan beginnen zonder mijn vriendin te kwetsen en een groepje boze meiden achter me aan. Dus ik weet het allemaal niet meer XD


    -

    jackstrify schreef:
    Nou, op dit moment zit ik nogal in de knoop met jongens. Er zitten er 5 achter me aan, 3 daar van hebben nu gigantische ruzie om mij, maar ik vindt ze alle 5 niet leuk. Ik vind weer een jongen leuk die de ex is van een vriendin waarmee ik dus niks kan beginnen zonder mijn vriendin te kwetsen en een groepje boze meiden achter me aan. Dus ik weet het allemaal niet meer XD

    Nou..eh..succes


    your eyes are like stars in the night.

    Nu heb ik het over het algemeen, en dit geld dus niet voor lesbiënnes, waar ik niks tegen heb.

    Thank you. _O_


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Thank you. _O_

    homophoben zijn geen écht mens ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    homophoben zijn geen écht mens ;x

    Hoe bedoel je? ;D
    [Het is laat op de avond en ik ben oorspronkelijk blont.]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? ;D
    [Het is laat op de avond en ik ben oorspronkelijk blont.]

    Dan durven ze niet écht te kijken hoe de mens in elkaar zit. Ze leven van vooroordelen, en blont is trouwens met een 'd'. Blond :"D


    your eyes are like stars in the night.