• Vandaag heb ik ondekt dat vriendschap niet bestaat. Mijn bff heeft me laten vallen om de stomste reden (omdat ik soms met iemand anders omga en haar in de steek laat :s terwijl dat niet waar is) en nou ben ik gebroken..

    Dus wat vinden jullie.. Bestaat er ECHTE vriendschap?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 20:52 ]


    Jaybee dude (:

    Ja, alleen is het bijna onvindbaar.

    Vast wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja daar ben ik van overtuigd. En daar zijn mijn bf en ik het perfecte voorbeeld van (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Fragile schreef:
    Ik vind van wel. Er zijn altijd mensen die voor je klaar staan, en er voor je zijn. Het kan soms alleen even duren voor je die persoon gevonden hebt :'D

    Ja, en die is iid heel moeilijk te vinden. Ik heb heel veel meegemaakt wat vriendschap betreft, op een gegeven moment dacht ik dacht ik echt een hele goede vriendin had, laat ze mij vallen.
    Toen had ik iemand ontmoet die ik eigelijk al eerder kende enzo en nu zijn we bff :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik vind dat echte vriendschap bestaat maar die vind je natuurlijk niet gelijk.
    zoiets heeft tijd nodig!
    gelukkig heb ik nu 2 hele goede vriendinnen die altijd voor me klaar staan!
    sterkte met dat gedoe met je (ex)bff!!
    xx


    Live.Laugh.Belieb.

    Jah, echte vriendschap bestaat. Maar je echte vrienden zijn op 1 hand te tellen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mh, ik denk dat vriendschap iets is dat ups en downs heeft. Mensen veranderen ook hun hele leven. Ik denk dus dat je in bepaalde periodes beter met de ene overeenkomt dan met de andere. De echte vrienden zijn degene bij wie je steeds terug uitkomt, die je nooit laten vallen. En bij mij zijn die op 1 hand te tellen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 22:29 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    sacred schreef:
    Ja, ik denk het wel. Maar het kost ontzettend veel moeite om de juiste persoon te vinden, en daardoor lijkt het soms alsof echte vriendschap niet bestaat. -Dat is wat ik denk.-


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zou best kunnen. Ligt eraan wat mensen onder echte vriendschap verstaan, dat kan ook tot persoon verschillen. Maar het is ver te zoeken tegenwoordig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    JoJudicious schreef:
    Ja.
    Maar ontzettend moeilijk om te vinden.
    En als je echte vriendschap hebt, moet je compromissen maken.
    Om de band te onderhouden. (:
    En nog meer van dat geblaat. =|
    Daarom doe ik d'r ook niet echt aan. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik twijfel. Volgens mij bestaat het, maar komt het heel zelden voor

    Tuurlijk bestaat het, je moet er gewoon willen aan werken.

    Ja.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja.


    all I want for christmas is a girlfriend