• Vandaag heb ik ondekt dat vriendschap niet bestaat. Mijn bff heeft me laten vallen om de stomste reden (omdat ik soms met iemand anders omga en haar in de steek laat :s terwijl dat niet waar is) en nou ben ik gebroken..

    Dus wat vinden jullie.. Bestaat er ECHTE vriendschap?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 20:52 ]


    Jaybee dude (:

    neej vind ik niej..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ja.
    Maar ontzettend moeilijk om te vinden.
    En als je echte vriendschap hebt, moet je compromissen maken.
    Om de band te onderhouden. (:
    En nog meer van dat geblaat. =|
    Daarom doe ik d'r ook niet echt aan. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik weet het niet. Ik twijfel er soms aan.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind van wel. Er zijn altijd mensen die voor je klaar staan, en er voor je zijn. Het kan soms alleen even duren voor je die persoon gevonden hebt :'D

    Nee, mijn beste vriendin die ik sinds m'n 4e kende, zat over mij te roddelen


    You can run but not hide

    Ik vind van wel, al is dat soms niet zo snel te vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, ik denk het wel. Maar het kost ontzettend veel moeite om de juiste persoon te vinden, en daardoor lijkt het soms alsof echte vriendschap niet bestaat. -Dat is wat ik denk.-


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Ja, ik denk het wel. Maar het kost ontzettend veel moeite om de juiste persoon te vinden, en daardoor lijkt het soms alsof echte vriendschap niet bestaat. -Dat is wat ik denk.-


    Only losers can act the way you do

    Ik vind van wel, iedereen heeft wel iemand waar je altijd op kan rekenen. En als je vriendin je voor zoiets onzinnigs laat vallen, is ze geen goede vriendin voor je. Sorry voor de bruutheid ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Nee

    dat kan maar je moet vertrouwen hebben in die vriendschap ikn ben er achtergekom dat mijn bffe stiekem een abf had


    euh

    Ik vind van wel. Er zijn altijd mensen die voor je klaar staan, en er voor je zijn. Het kan soms alleen even duren voor je die persoon gevonden hebt :'D
    Maar laatst wou een meisje waarmee ik supergoed bevriend was (dacht ik =.=) opeens zomaar niet meer met me omgaan, negeerde me of deed kattig alsof ik heel raar aan t doen was en ze wou niet meer met me omgaan omdat ik me zo kleed enzo -.- omdat de klas mij niet mocht haatte ze me ook =[


    Hated by many, confronted by none!

    LisaCAKEHOLE schreef:
    Ik vind van wel. Er zijn altijd mensen die voor je klaar staan, en er voor je zijn. Het kan soms alleen even duren voor je die persoon gevonden hebt :'D
    Maar laatst wou een meisje waarmee ik supergoed bevriend was (dacht ik =.=) opeens zomaar niet meer met me omgaan, negeerde me of deed kattig alsof ik heel raar aan t doen was en ze wou niet meer met me omgaan omdat ik me zo kleed enzo -.- omdat de klas mij niet mocht haatte ze me ook =[

    Omdat je je zo kleed? o.o
    Belachelijk.
    Blijkbaar iemand die je niet kon accepteren zoals je bent. :'3
    Maar indeed, heel moeilijk om te vinden. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je enige échte vriend, ben je zelf . ;)

    Maarja, ik heb dan wel weer échte vrienden weetje . ;x Dus zo denk ik niet. Want ik denk;

    'Vrienden zijn net sterren, soms zie je ze niet, maar ze zijn er wel'
    ;D

    Fragile schreef:
    Ik vind van wel. Er zijn altijd mensen die voor je klaar staan, en er voor je zijn. Het kan soms alleen even duren voor je die persoon gevonden hebt :'D