• Daar ga ik maandag heen. Nou, fantastisch. Voor ckv en geschiedenis.
    Nou, ik woon dus in Westerbork (het dorp, niet het concentratiekamp voor de mensen die dat denken XD -dat denken nogal veel-). Maken nu mensen uit mijn klas opmerkingen over dat ik wel met de trein naar huis kan enzo. Wie er is geweest snap wat ik bedoel. Wat een kleuters :']. Maar oke.

    Wie van jullie is daar geweest?
    Wat vonden je ervan?
    Zou je er heen willen?

    topicbui(A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben er nog nooit geweest, en ik hoef er ook niet heen.


    You can run but not hide

    Haha :'D
    Sorry, ik moet gewoon lachen om zulke grappen.

    Ik ben er geweest, al een hele tijd terug. Jaar of 6, 7 alweer. Het was wel behoorlijk heftig van wat ik me ervan kan herinneren. Ik zou ook een tijd geleden naar Auschwitz gaan, maar dat is afgezegd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Haha :'D
    Sorry, ik moet gewoon lachen om zulke grappen.

    Ik ben er geweest, al een hele tijd terug. Jaar of 6, 7 alweer. Het was wel behoorlijk heftig van wat ik me ervan kan herinneren. Ik zou ook een tijd geleden naar Auschwitz gaan, maar dat is afgezegd.


    De eerste keer vond ik het ook wel grappig :'D. Maar als ze dat een hele lesdag lang zeggen, word je er best moe van XD. Althans, ik wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap hem. Whaha. :'D Wat moet een buschaffeur doen als hij een bus vol joden heeft? Gas geven. ;x

    Ik ben er nog niet geweest en ik heb er nog nooit van gehoord. Is dat in Nederland?


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    Ik snap hem. Whaha. :'D Wat moet een buschaffeur doen als hij een bus vol joden heeft? Gas geven. ;x

    Ik ben er nog niet geweest en ik heb er nog nooit van gehoord. Is dat in Nederland?


    Ja, dat ligt in Nederland. Ik woon zelf dichtbij, een dorp, in Drenthe dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik ben er nog nooit geweest nee,
    maar stiekem wil ik er ook niet heen
    want het lijkt me eng. ;x

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 21:05 ]

    Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoort!
    En ik ben er dus ook nog niet naartoe geweest.

    Ferox schreef:
    Ik snap hem. Whaha. :'D Wat moet een buschaffeur doen als hij een bus vol joden heeft? Gas geven. ;x

    Ik ben er nog niet geweest en ik heb er nog nooit van gehoord. Is dat in Nederland?

    -Ligt plat van 't lachen-
    Ghahaha, dat ik die niet kende.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij gaan dit jaar nog naar het concentratiekampt.
    Bah, dat lijkt me eng.x;


    everything, in time

    Ik ben er geweest tijdens de dodenherdeking. Ik vind 't echt heel mooi ingericht, best wel heel indrukwekkend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    nog nooit geweest =3

    Mijn zus lacht zich kapot en ik stiekem ook.

    "Met de trein naar huis.." :'DDDDDD zomg :'DDD

    Ben ik ook geweest, maar kan ik me niet meer veel van herrineren. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben er geweest. 3x ofzo. DOODSAAI :')
    Maar miss komt dat wel omdat ik mij helemaal niet intresseer in de geschiedenis.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ikke, toen zakte ik door m'n knie. Maar het is echt dood- en doodsaai. Er staan llemaal sterretjes voor wie er dood zijn en nog wat overblijfselen van chalets en dat soort vage dingen...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Zaitsev schreef:
    Haha :'D
    Sorry, ik moet gewoon lachen om zulke grappen.

    Ik ben er geweest, al een hele tijd terug. Jaar of 6, 7 alweer. Het was wel behoorlijk heftig van wat ik me ervan kan herinneren. Ik zou ook een tijd geleden naar Auschwitz gaan, maar dat is afgezegd.

    Jammer, voor wat ik me nog van Auschwitz kan herinneren was dat echt heftig maar heel erg indrukwekkend om te zien.

    @Topic
    Niet geweest maar wel in Auschwitz geweest, dat was erg heftig maar toch wel bijzonder om te zien eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 22:31 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.