• Weet niet of die hier goed staat

    Maar de vrouw van de broer van de vriend van mijn moeder(snappen jullie het nog) is helemaal fan van Marco Borsato.
    En niet een gewone fan maar ze heeft in de huiskamer zo'n hele grote foto(eigelijk meer een soort doek om een lijst heen) van Marco Borsato met haar en haar zoon.
    En nog zo'n andere foto van Marco,Deze ;
    http://www.thetopofmusic.be/nieuws/nieuwsfoto/marcoborsatospecialbox.jpg
    Ook een grote versie in de woonkamer hangen.
    En ze gaat met de brandweerauto naar alle Meetings enzo.
    En laatst mocht ze met hem op de foto(Marco dus) en ging ze een heel gesprek voeren van 10 á 15 min. terwel je eigelijk alleen een foto mocht maken.
    En nu heeft ze mee gedaan aan zo'n prijsvraag ofzo waar je een fotoshoot kan winnen met Marco Borsato.
    En weet je wie der wint?
    Je raad het denk ik al ; Zij dus
    Haar man is bijna vervangen door hem!
    En ze ging huilen toen Marco Failliet ging.
    En ze gaat elk concert daar heen.
    En als ze een keertje niet is geweest zegt ze ;
    "Nouhou!Ik vind het wel jammer hoor!Heeeeelll erg jammer!Maja volgende keer ga ik weer lekker!Hahaha!".


    Eigelijk vind ik het hilarisch,Maja heeft iemand ook een familie lid of een kennis of wat dan ook die ook zon grote Fan is van een bepaald iemand?:P

    XoxO

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 15:38 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nee, niet echt xd

    Nee, niet zo erg. Maar dat is best wel lullig voor die man, voor hem heb ik echt respect.

    de moeder van een ex vriendin heeft een poster van guus meeuwis boven der bed hangen en der man vind dat niet erg ;x


    We can only learn to love by loving.

    Gelukkig niet.


    your eyes are like stars in the night.

    haha dat is toch leuk! Dan heeft ze een heel levensverhaal te vertellen als ze later in een bejaardentehuis woont x'D


    Neem je dromen eens mee de dag in!