• Weetje ,,ik sit eigenlijk nu de hele tyd bij de forums in plaats vn de serie's ensoo xD


    Crack a bottle

    wa sijn we lkkr spraaksaam vndaag ..


    Crack a bottle

    HELLO!!^^ xD

    Ik zit ook altijd op het forum,, XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ick nii altijd.. :P

    Ikke wel :P


    Crack a bottle

    ik vind ht forum interesanter dan de quize xD


    Crack a bottle

    Bwaah, ik vind forum leuk om u mening ne keer te zeggen, want da doe ik graag^^ xD

    Ik oowk ..
    :P


    Crack a bottle

    En .iemand nog iets te vertelen??


    Crack a bottle

    GhiGhi.. Ma sommigen hier, ik noem geen namen, als ge u mening zegt en zij vinden da ni, dan beginnen ze u uit te schelden enal.. Pfff... Ze maken zelfs topics waar ze ruzie maken.. Laag^

    Bwaah, ik vind forum leuk om u mening ne keer te zeggen, want da doe ik graag^^ xD


    Me2 :D

    Whii, we zijn het weer eens met mij!!^^ rare zin makomxD Da benkik ook^^

    GhiGhi.. Ma sommigen hier, ik noem geen namen, als ge u mening zegt en zij vinden da ni, dan beginnen ze u uit te schelden enal.. Pfff... Ze maken zelfs topics waar ze ruzie maken.. Laag^


    Ik vind da lelijk as je da doet ..
    we leven in een vrij land en je moet elkaar menig respecteren wnt like it or not .. die versgillen ¬¬


    Crack a bottle

    GhiGhi.. Ma sommigen hier, ik noem geen namen, als ge u mening zegt en zij vinden da ni, dan beginnen ze u uit te schelden enal.. Pfff... Ze maken zelfs topics waar ze ruzie maken.. Laag^


    JONGE. Die ruziemakers zijn gwoon zielig.

    Iedr tog zn eigen mening -.-?

    Weetj wat ik wel stom vind vn die forums .. je moet om de halve minuut op f5 drukke om te checke of er al iemand iets nieuws heft geschreve ¬¬


    Crack a bottle