• Als ik mijn iTunes open en op een liedje druk om het te besluiteren speelt het niet af dus ik sluit mijn iTunes en open het dan weer , heb ik weer met hetzelfde te maken.Dit gebeurt wel vaker, weet iemand hier misschien over? en hoe het terug normaal wordt?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb ook iTunes, maar ik heb eigenlijk geen idee. Is het bij al je liedjes zo? Heb je het al bij meerdere liedjes geprobeerd?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Closure schreef:
    Als ik mijn iTunes open en op een liedje druk om het te besluiteren speelt het niet af dus ik sluit mijn iTunes en open het dan weer , heb ik weer met hetzelfde te maken.Dit gebeurt wel vaker, weet iemand hier misschien over? en hoe het terug normaal wordt?


    Dat heb ik ook wel eens, dan moet je, je computer gewoon op nieuw opstarten:Y) dan doet hij het gewoon weer. -bij mij dan toch,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik gebruik geen iTunes, sorry :x

    SnowEyes schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook wel eens, dan moet je, je computer gewoon op nieuw opstarten:Y) dan doet hij het gewoon weer. -bij mij dan toch,-



    Pffffff, oké dan zal ik dat maar eens proberen haha :'D bedankt !


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Omg, ik word er gek van!
    What the hell is nu een fucking iTunes? O.o
    Is dat een of ander downloadprogramma of een soort MP3 of een MediePlayer op de computer? O.o

    Ik wil antwoooord! ><

    Danku!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Compass schreef:
    Omg, ik word er gek van!
    What the hell is nu een fucking iTunes? O.o
    Is dat een of ander downloadprogramma of een soort MP3 of een MediePlayer op de computer? O.o

    Ik wil antwoooord! ><

    Danku!


    Het programma wat bij de Ipod hoort, je kan er liedjes en zulke dingen mee downloaden voor geld. En je kan je liedjes op je Ipod en stuff zetten.


    Your make-up is terrible