• Ik heb Wratten op mijn linkerhand, en een pijnlijke voetwrat. En ik wil graag tips daar voor. Ik wil ze namelijk niet aan laten stippen (stikstof). Want dan ben ik aan het krijsen xd. Een voor een met zo'n stikstofwatje op een wrat gaat pijn doen zeg maar. En weg laten branden heb ik ook al een keer mee gemaakt, dus no way. Op mijn voet is die meestal geel en als ik onder de douche weg kom opgezwollen en wit. Heeft iemand aub tips?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik had vroeger veel.. je moet erover heen plassen dat helpt echt!
    klinkt heel vies maar bij mij hielp het ook. ochtend urine dan hea.


    Love is the movement <3

    LetsNotRiot schreef:
    ik had vroeger veel.. je moet erover heen plassen dat helpt echt!
    klinkt heel vies maar bij mij hielp het ook. ochtend urine dan hea.


    Hhahaha, dat heb ik ook ergens gelezen. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Citroen tegen houden, maar dan niet een uurtje ofzo, een hele dag lang. Dan wordt de wrat vochtig en kan je hem gewoon afkrabben.


    Happiness hit her like a train on a track

    Laat het bevriezen.


    Only losers can act the way you do

    Zaitsev schreef:
    Apart. Ik heb stikstof gehad en het deed zelfs mij geen pijn, de meest kleinzerige persoon die ik ken.
    same here. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bravery schreef:
    Als je het goed doet, doet stikstof geen pijn. Het doet pas pijn als het in aanraking komt met je 'gewone' huid. Dat heb ik een keer gehad en dat doet idd au.
    Wartner werkte voor mij persoonlijk niet, maar is misschien idd wel een idee voor jou. Dan kun je het zelf doen.
    Maar wratten zijn een soort virus, he? Dus het kan zomaar zijn dat er in no time een nieuwe voor terug komt. Als je er echt vanaf wilt zijn moet je, heel stom, gewoon geduld hebben.
    Wachten is nu echt wel het domste dat je kunt doen. -ervaring-


    Only losers can act the way you do

    Fencible schreef:
    Citroen tegen houden, maar dan niet een uurtje ofzo, een hele dag lang. Dan wordt de wrat vochtig en kan je hem gewoon afkrabben.


    Afkrabben?
    Maar stel je voor dat door het bloed of iets anders wat er uit komt op een stukje van mijn andere huid komt, dan krijg ik het daar weer. Het is besmettelijk..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb er geen verstand van, ik heb geen wratten en ze ook nooit gehad.
    Succes iig!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn wratten zijn vanzelf weggegaan..serieus,dat is pas raar,je ziet wel nog een klein klein beetje op de plek ervan een litteken..


    Imperfection Is Beautiful

    Je kunt Formule W proberen?
    Dat moet je twee weken lang elke dag één keer aanstippen, en dan zijn ze weg. (:


    Save me with your love tonight.

    Ferox schreef:
    (...)Wachten is nu echt wel het domste dat je kunt doen. -ervaring-

    Ja tuurlijk, ik zeg ook niet dat je er niks aan moet doen ;) Dan worden het er steeds meer.
    Maar de kans is wel groot dat het weer terugkomt als je wrat weg is, omdat het een virus is.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb er niets tegen gedaan toen.
    Ik had te veel stress.
    En toen mijn leven 'n beetje op orde kwam, verdwenen ze eigenlijk. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    gewoon stikstof doen,
    doet helemaal geen zeer..
    het is alleen een vervelend gevoel, maar je bent er daarna wel vanaf.. ik iig.
    heel mijn voet zat onder, stikstof gedaan bij de dokter, en alles is weg.


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    Bravery schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk, ik zeg ook niet dat je er niks aan moet doen ;) Dan worden het er steeds meer.
    Maar de kans is wel groot dat het weer terugkomt als je wrat weg is, omdat het een virus is.
    Ja, dan worden het er steeds meer en dan heb je 17 wratten op dezelfde teen en moet je vijf maanden aan een stuk, om de twee weken, de wratten laten bevriezen. Maar omdat dat zo koud, dat ding waarmee ze bevriezen, en omdat elke wrat dat 30 seconden op zich moet hebben, begint je voet heel koud te worden, waarna een helse pijn, kloppende, stekende pijn van de warmte door de koud, volgt. Diezelfde pijnt duurt vier dagen en je voet is meer dan een week zo dik dat hij niet meer in een schoen geraakt. Vanaf dag vijf zal het alleen nog maar pijn doen als je erop stapt, waardoor je op de zijkant van je voet moet lopen omdat het aan je dikke teen (waar al die wratten onder zaten) veel te dik is, waardoor je als een debiel rondloopt. Ik mag er niet meer aan denken. Dat is al sinds juni geleden en je ziet dat litteken in dat gleufje van mijn dikke teen nog altijd.

    Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen dus ga ik, als ik ooit weer terug een wratje heb, mijn wrat meteen laten bevriezen.

    Maar dat was natuurlijk een wrat op mijn voet. Maar misschien geneest een wrat op een hand wel zonder er iets aan te doen, dat kan natuurlijk, dat weet ik niet. :3

    Ps; ik heb dat hele verhaal geschreven zonder echt te denken aan zinsbouw, dus het kan heel onduidelijk zijn. :'D


    Only losers can act the way you do

    kzsle

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:49 ]


    KAK.