• Dat mijn vriendin waarmee ik in de klas mee omga soms en waarmee ik met de bus naar school ga dat zij zo fucking kinderachtig doet. Serieus hoor, en bij een andere vriendin van mij doet ze echt heel 'volwassen' nja dat probeert ze. Maar ik weet niet wat ik moet doen want tegen haar zeggen durf ik wel maar ik zit elke les naast haar zowat en ik heb geen zin om de rest van het jaar naast een chagerijnige te zitten.
    Hulp ?


    when words fail, music speaks.

    Mijn vriendinnen op school doen soms ook heel kinderachtig om dat soort dingen en daar erger ik me dus ook aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vragen wat haar probleem is? Of haar concronteren met haar gedrag. Probeer maar haar te praten. & als dat niet werkt, vragen of je ergens anders mag zitten.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Gewoon als ze een keer een stomme opmerking maakt zeggen: 'Jezus, dat is echt té kinderachtig. Doe normaal man, joh!' En het wel lachend zeggen, anders wordt ze boos. Misschien begrijpt ze de hint dan.
    Meestal werkt dat wel :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze doet zich trouwens ook dommer voor dat dan ze is waar ik dus ook niet tegen kan als je het 4598089x op een dag doet.
    Ik zal morgen wel even 'hints' gaan geven denk ik :3


    when words fail, music speaks.

    Kom maar lekker naar mijn school, en naast mij zitten. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Kom maar lekker naar mijn school, en naast mij zitten. (krul)
    Daar zit Rose toch altijd? :3 Ga ik wel bij haar op schoot denken ze meteen dat ik gay ben (cat).


    when words fail, music speaks.

    Crush schreef:
    Kom maar lekker naar mijn school, en naast mij zitten. (krul)

    Of bij mij ^^ Mijn school is awesome. & ik ben awesome!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Windfall schreef:
    (...)Daar zit Rose toch altijd? :3 Ga ik wel bij haar op schoot denken ze meteen dat ik gay ben (cat).


    Nee, daar zit Lysanne meestal, maar ik word soms weggezet, of degene naast mij wordt weggezet, dus dan is er plaats. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb het gevoel alof ze bij jou juist zichzelf durft te zijn, en tegen die anderen bij wie ze heel 'volwassen' doet niet. Als het je echt ergert, spreek haar dan eens aan op haar gedrag.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hoshizora schreef:
    (...)
    Of bij mij ^^ Mijn school is awesome. & ik ben awesome!
    Én dichterbij :3


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Daar zit Rose toch altijd? :3 Ga ik wel bij haar op schoot denken ze meteen dat ik gay ben (cat).

    Normaal hoor ik niet naast Samira te zitten. Maar dan gaan we gewoon naast elkaar zitten en mensen smsjes sturen (cat) En nee, je gaat niet naast Samira zitten JE KOMT NAAST MIJ!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Normaal hoor ik niet naast Samira te zitten. Maar dan gaan we gewoon naast elkaar zitten en mensen smsjes sturen (cat) En nee, je gaat niet naast Samira zitten JE KOMT NAAST MIJ!
    haha
    wat stuurde je mij vanmiddag trouwens? want ik kan geen foto's openen voor de 2de x :$.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Én dichterbij :3

    PERFECTO <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Windfall schreef:
    (...)haha
    wat stuurde je mij vanmiddag trouwens? want ik kan geen foto's openen voor de 2de x :$.

    Stuurde ik jou iets? o.o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hoshizora schreef:
    (...)
    PERFECTO <3
    Haha ik ga soms ook met de bus naar emmen naar een ander gebouw omdat de school te klein is o.o


    when words fail, music speaks.