• Heey, mijn eerste story 'A Change of My Life' is dus op zijn einde gekomen. Het verhaal hoe dat ik Julie heb leren kennen is nu wel gekend.

    Nu ben ik van plan om een vervolg te maken waar ik het ga hebben over onze dochter.

    In dit verhaal ben ik dus cameraman in de filmwereld en Julie is manager van een band. Samen hebben wij een dochter van 16 jaar die wordt beïnvloedt door een slechte vriendenkring. Zo zal ze verslaafd geraken aan drugs met de erge gevolgen vandoen.

    Zal ik dit verhaal doen?

    Wie eventueel een leuke naam heeft voor onze dochter mag deze altijd geven ^^


    Live Your Life

    Eeuh voor onze dochter weet ik geen naam
    maar k zou het wel doen,
    want ik vind dat je mooie verhaaltjes maakt,
    en het zou spijtig zijn als je daar mee stopt!
    Dus DOEN!


    Your Butt is Mine!

    dank je wel liefj :D

    (typing)


    Live Your Life

    Oeh deze wil ik ook gaan lezuhn :D misschien is... Elizabeth,Hayley,Kaylee,Mirte,Annabelle wat XD gwn zomaar uit mn hoofd bedacht maar maybe is het wat ^.^

    EmoGirl1819 schreef:
    Oeh deze wil ik ook gaan lezuhn :D misschien is... Elizabeth,Hayley,Kaylee,Mirte,Annabelle wat XD gwn zomaar uit mn hoofd bedacht maar maybe is het wat ^.^


    heb zojuist nog eens nagedacht, ben uitgekomen op Lemony als naam. Het 1ste deel is klaar, maar ik zou alleen nog een titel moeten hebben voor de story.

    iemand misschien een idee?


    Live Your Life

    uhm... een titel....The future... XD sorry engels is slecht bij mij... maar ik zal er over na denken... ^.^en Lemony is echt een mooie naam :D

    Ik wil een vervolg :Y)


    Your Butt is Mine!