• Hoi hoi
    ik moest voor informatica een website maken
    Hij is nog lang niet af, het formulier dat erop staat doet het niet, en veel links doen het nog niet.
    Maar hoe dan ook, misschien willen jullie even kijken en keuren hoe jullie het tot nu toe vinden?
    Zou ik erg op prijs stellen :$
    Probeer dus niet dat formulier in te vullen!
    Dit is mijn website


    Life is hard and then we die

    Nice! Leuke voorpagina. ;'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hihi dankje ^^


    Life is hard and then we die

    Hij is wel leuk.
    Ik moest in de éérste ook een site maken, ik maakte het eerst over pokémon, haha.
    Maar toen tochmaar over Ben&Jerry's gemaakt, alleen weet nietmeer hoe die heette. :3


    Smiling but close to tears.

    Naja, ik moet een site over mezelf maken. Als ik dat niet doe krijg ik puntenaftrek. Echt lame :S
    Maarja, whatever =]


    Life is hard and then we die

    Leuk :D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Echt leuk!

    3 jaar terug moest ik dat ook maken, tenminste.. De docent en iedereen kwam steeds over alsof je dat moest maken. Maar aan het eind van de opdracht bleek dat je niet echt een website moest maken, alleen de voorbereidingen moest doen.
    Wtf?

    En weetje wat nou het coole is? Die website is dus niet gemaakt door middel van knopjes aanklikken en tekst intikken. Nee, het is allemaal html. Als je die tekst ziet denk ik dat je gek wordt en er niets van snapt XD


    Life is hard and then we die

    Ik vind hem niet zo mooi. :x

    En ja, ik weet wat van HTML, dus ook wat voor lappen tekst het kunnen zijn. :')

    Powerfull schreef:
    Leuk :D


    None but ourselves can free our minds.

    Powerfull schreef:
    Leuk :D

    Manhattan schreef:
    Ik vind hem niet zo mooi. :x

    En ja, ik weet wat van HTML, dus ook wat voor lappen tekst het kunnen zijn. :')
    Heb je nog iets specifieks wat niet mooi is aan mijn website?
    -wil wel wat eraan doen om het leuk te maken zeg maar XD-


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook even gekeken, hij is vet gaaf :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vindt hem grappig, je merkt wel dat hij nog niet af is.

    -is de achtergrond aan het aanpassen, mocht je de achtergrond niet zien, that's the reason-


    Life is hard and then we die

    Hahahahah leeeukk :'D
    Ik moest ook een website maken met ICT, maar dit is veel mooier :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.