• Waar flippen jullie van ikek ;;
    - th haters
    - myn broer x3
    - internetloos sijn x3
    - alsk badhairday heb
    - alsk geen muziek heb
    - als mensen commentaar op me geve of idioot tegen me vrienden doen
    - mijn moeder die veelsteveel seurt :x [zoals vanochtend omdak zwarte oogschaduw ophad xl]


    We can only learn to love by loving.

    Hier flip ik van of word ik boos om.

    - Als mensen té aardig zijn
    - Als een de computere traagis [Ben verslaafd er aan dus moet ie snel zijn!]
    - Mensen die commentaar op me geven
    - Mensen die geen reactie achterlaten bijmijn quizlet.
    - Als je nagellak van je nagels slijt.
    - mijn moeder die veelsteveel seurt :x [zoals omdak zwarte oogschaduw ophad xl]

    1. Als mensen in het centrum een enorme bek en een klein hartje hebben tegen mij ( dus zo gauw ik ga schelden zijn ze geleik stil zegmaar )

    2. Zeikende ouders.

    3. Als iemand mij vals beschuldigd ( bij meerdere keren heeft diegene een probleem )

    4. Als iemand een dier mishandelt ( Dan mishandel ik diegene ).

    5. Als iemand Opgezwolle en Osdorp Posse belachelijk maakt ( Dan ga ik hun band helemaal verrot schelden ).

    6. Als iemand aan mijn vrienden, famillie en kennisen komt ( die komen aan mij )

    7. Als iemand ongevraagd aan mijn spullen komt ( dan zeg ik mag dat wel van mij? ).

    8. Als iemand naar de spugt ( die krijgen extreem veel klappe )

    9. Als iemand mijn fiets op slot zet zodat ik niet meer weg kan ( hoe KANSLOOS en je krijgt problemen )

    10. Als iemand mijn pet van mijn hoofd pakken en niet terug geven ( krijgen ook problemen deze mensen )

    11. Als msn uitvalt -___-'.

    12. Mensen die iets afspreken en hun afspraken nakomen. ( daar word ik echt pissed van )

    13. Als ik gezeik krijg over mijn muziek ( heb nogal een harde bass xD )

    14. Hardcore gastjes die hun kisten als wapens gebruiken en ook nog eens verder altijd ruzie zoeken.

    15. Mensen met hele domme k*tgrapjes waar ik echt niet om kan lachen -___-'.

    16. Mensen die de hele tijd een ander loopt te pesten. Maakt niet uit wie ( dan bemoei ik me ermee en kan je beter ophouden )

    17. Als ik tijdens het kranten bezorgen gezeik van anderen aan mijn kop krijg op mijn manier van bezorgen. ( ik blijf beleefd maar denk vaak in mezelf zonder dat ik het laat merken hou je gore kutbek te zeiken enzeuw )

    18. Mensen die mijn een van mijn fietsen proberen te slopen ( die sloop ik ).

    19. Mensen die zeggen fuck All Star enzo ( dat is mijn merk en niemand verandert dat ;) )

    20. Mensen die altijd lopen te zeggen wegens mijn urban shit en straattaal fopneger, nepneger, wannabe nigger enzo. ( deze mensen zijn kansloos bezig maar daat hou ik me niet zo veel mee bezig. Heb wel wat beters te doen )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    - msn valt uit
    - mijn zus(je)
    - als mensen dingen beloven en niet nakomen
    - jongens die anders doen als ik Tokio Hotel luister
    - TH Haters
    - een vriendin zit me telkens in mijn zij te prikken en denkt dat het grappig is, maar als ik kwaad wordt en schreeuw ''ja, kap nou maar!!'' heb ik het weer gedaan :(


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    - Me susje ¬¬
    - Kindere die segge dat se Th ensoo kenne [ik hb son wijf bij mij op sgool die segt dat se bill's ex is en al en dat se het heeft uitgemaakt en dat Bill haar allemaal kadootjes ensoo geeft soals sgoenen met diamantjes vn 1500 euro per stuk ¬¬ en dan denk ik egt: Doe normaal Wijf!]]
    -Huppelkutjes
    -Th haters
    -Verveling
    -Vastlopende computers
    -spongebob ¬¬
    -Mijn klas niet iedereen hoa (A)ik vind 3 kindjes wel aardig(baby)


    Crack a bottle

    -mensen ergens voor uitmaken, omdat ze zelf eigenlijk hartstikke onzeker zijn
    -mensen met vooroordelen
    -mensen die nooit iets meemaken en denken dat ze al heel wat hebben meegemaakt als ze een keer naar de stad gaan
    -een tent in de hitte op de zolder van mijn werk opzetten
    -broertjes die achter de computer zitten
    -mensen met beroerde humor
    -wortelsoep eten
    -kamer opruimen (gelukkig hebben wij een schoonmaakster(A))
    -inspiratieloos zijn:|
    -op school zitten
    -proefwerkweken
    -mensen die steeds hetzelfde woordje/zinnetje herhalen... vb: "WAT JIJ? WAT JIJ?"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    - Vooroordelen.
    - Computer die vastloopt of te traag is.
    - Gezeur van ouders.
    - Pesten.
    - Vervelen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik lees dat jullie veel last hebben van een trage PC.

    Lees ff hieronder. Als je dit doet helpt dat als het goed is al een heel stuk.

    Hebben jullie ooit gehoord van defragmenteren?

    Dat is simpel en hij word er een stuk sneller op.

    Ga naar deze computer:
    Dan ga je met je muis op schijf C staan.

    Klik dan op rechtermuisknop en dan eigenschappen.


    Dan krijg je een menutje te zien. Klik op Extra.

    En dan op Nu defragmenteren.

    Dan krijg je het derfagmentatieprogramma te zien en daar klik je op defragmenteren.

    Als het goed is duurt het een poos voordat het klaar is en nadat het is gebeurt is loopt je computer een heel stuk sneller.

    LET OP. Deze uitleg is als het goed is alleen voor windows XP.

    Jajajaaah ik ben computernurrdd :P.

    Maar overleg eerst wel ff met je ouders. Het is niet slecht voor de PC want anders had windows het niet erop gezet ;).

    Veel plezier en dan hoef je ook niet meer kwaad op je pc te worden ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik lees dat jullie veel last hebben van een trage PC.

    Lees ff hieronder. Als je dit doet helpt dat als het goed is al een heel stuk.

    Hebben jullie ooit gehoord van defragmenteren?

    Dat is simpel en hij word er een stuk sneller op.

    Ga naar deze computer:
    Dan ga je met je muis op schijf C staan.

    Klik dan op rechtermuisknop en dan eigenschappen.


    Dan krijg je een menutje te zien. Klik op Extra.

    En dan op Nu defragmenteren.

    Dan krijg je het derfagmentatieprogramma te zien en daar klik je op defragmenteren.

    Als het goed is duurt het een poos voordat het klaar is en nadat het is gebeurt is loopt je computer een heel stuk sneller.

    LET OP. Deze uitleg is als het goed is alleen voor windows XP.

    Jajajaaah ik ben computernurrdd :P.

    Maar overleg eerst wel ff met je ouders. Het is niet slecht voor de PC want anders had windows het niet erop gezet ;).

    Veel plezier en dan hoef je ook niet meer kwaad op je pc te worden ;).


    Mijn vader wilt graag weten wat er dan gebeurd. o;
    Anders mag ik dat niet doen ofzeu. Dus als je dat even uit wilt leggen, ben je geweldig. ^^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -Haat aan mijn brother!
    -zeurende ouders.
    -Pesten
    -Trage pc
    -Iets moeten doen Thuis;P
    -WannaB's,Huppels,Meisjes die meelopen met de jongens om popu te worden-.-
    -Badhairdaayys..Grrr;P
    -Ruzie met mijn ouders Ik vind het heel kut en besef me soms niet hoe ver ik ga..En dan heb ik veel spijt.
    -Blutheid..-.-
    -Slome Quizlet op zondagen;P
    en tjaa eeh vast wel meerxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Mijn vader wilt graag weten wat er dan gebeurd. o;
    Anders mag ik dat niet doen ofzeu. Dus als je dat even uit wilt leggen, ben je geweldig. ^^

    Oke ff uitleg:

    Op een pc zitten allemaal bestanden.

    Als je je pc niet defragmenteer gaan alle bestanden door elkaar staan en word hij trager. Maar als je hem defragmenteer zet hij de bestanden weer op de goede plaatsen en word je pc weer een stuk sneller. Dan heeft hij minder werk nodig om een bestand te zoeken. Snap je?

    Stel je klikt internet aan. De pc weet niet goed waar Internet staat. Dan moet hij eerst zoeken en tegen dat de harde schijf internet heeft gevonden start internet op. Als de pc weet waar alles staat heeft hij weinig moeite met zoeken en start hij Internet binnen notime op.

    LET OP! DEFRAGMENTEER HEM NOOIT 2 KEER ACHTER ELKAAR!
    dus minstens elke maand.

    Als je hem elke maand defragmeneert duurt het ook niet zo lang met bezig zijn van het defragmenteren.

    Defragmenteer je pc minstens elke maand. Dan blijft hij als je geen virus hebt snel lopen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    - M'n stiefzusje.
    - M'n Moeder
    - Huppel's
    - School
    - Th hater's
    - Laptop die o zo langzaam is.

    - het feit dat onze 10e topic van de engerds verwijdert is :|


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'