• Yaay, ik ben in een sociale bui. En nu wil ik best voor jullie, als jullie ze willen/nodig hebben, een koffer (cover) maken. (:

    Drop hier een samenvatting van je story neer, met je titel. Eventueeeeeeel een plaatje. (Ik heb er zat hoor. Maar voor als je persé met dat plaatje wil hebben) En of je een rustige of drukke koffer wil. =D


    everything, in time

    Final Destination | Deadly boat.
    Jack voorspelt dat de boot gaat zinken. Net op tijd weet hij zijn vrienden en zichzelf van de boot af te krijgen en de Dood te slim af te zijn. Maar wat als de Dood een nieuw Plan heeft?.

    Ik weet niet echt een plaatje ofzo D: Áls je deze doet C: Liefst een cover dat je echt kunt zien dat het horror is + iets met de Dood. Dus geen plaatjes van mensen arm in arm of hand in hand, jesnaptweldenkik. ;x

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 20:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)
    Ik weet niet echt een plaatje ofzo D: Áls je deze doet C: Liefst een cover dat je echt kunt zien dat het horror is + iets met de Dood. Dus geen plaatjes van mensen arm in arm of hand in hand, jesnaptweldenkik. ;x


    Ik snap stiekem alleen de titel niet.x; Zijn het ze nu beide, alléénFInel Destination of alleen Deadly Boat?x;


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik snap stiekem alleen de titel niet.x; Zijn het ze nu beide, alléénFInel Destination of alleen Deadly Boat?x;
    Hoort bij elkaar, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo'n topic wou ik ook maken! Ö.
    maar maakt niet uit ^-^


    - hoi ;D

    Nashville schreef:
    Zo'n topic wou ik ook maken! Ö.
    maar maakt niet uit ^-^


    Haha sorry!;x

    @Beastie
    Aaah! De horror plaatjes die ik wil, bevatten allemaal haaien. En daar kan ik niet mee werken omdat ik daar een serieuse fobie voor heb.x;
    Sorry!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 20:45 ]


    everything, in time

    Dit vind ik heel gaaf. Ik hoop dat je hier wat mee kan, want ik ben echt heel beroerd in zulke dingen :]

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]
    Het gaat over de inval van het Rode Leger in Duitsland en de misdaden die er worden gepleegd. Ondanks dat sluit een gevlucht Duits meisje een bijzondere vriendschap met een Sovjetsoldaat, waarvoor ze in het begin bang was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Desolate schreef:
    (...)

    Haha sorry!;x

    @Beastie
    Aaah! De horror plaatjes die ik wil, bevatten allemaal haaien. En daar kan ik niet mee werken omdat ik daar een serieuse fobie voor heb.x;
    Sorry!
    Maakt niks uit joh, ga dan maar ook niet lezen want... tja. D:


    I live for the applause, you will die for it.