• What do you think about that?

    Amanda has a girlfriend :3
    Ik vind het wel kunnen. Want je kunt altijd bellen en mailen en op die manier toch wel aan elkaar laten zien hoeveel je om elkaar geeft. Je kunt de persoon dan niet knuffelen of zoenen, maar dat is minder belangrijk in een relatie, vind ik.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 17:15 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat mislukt 9 van de 10 keer.
    @ Crush: Dat kan zowel nadeel als voordeel zijn. Ik sprak bewust alleen in het weekend af met mijn toenmalige vriend omdat ik zo schoolwerk en privezaken scheidde. Maar ja, dat was toen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn broer heeft al 2 jaar lang een afstandrelatie met een meisje uit Thailand, die hij hier heeft ontmoet toen ze aan een uitwisselingsproject meedeed. (En ik denk dat het bijna 3 jaar zal zijn)

    Hij is nu aan het sparen om naar Thailand te kunnen gaan. (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 18:30 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Ik heb ook een lange afstand relatie, en bij mij lukt dat prima. Ik heb natuurlijk wel momenten dat ik bij hem zou willen zijn, maar ja :Y) voor mij werkt dat gewoon beter, anders word ik snel zat van een jongen ;d


    giddy up, baby.

    Cacharel schreef:
    Het kan opzich wel, maar ik vindt wel dat je elkaar eerst moet hebben ontmoet voor wat te hebben.

    Ik denk wel dat het kan, als je echt van elkaar houdt zou zo'n relatie wel slaag kans hebben.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn beste vriend's vriendin woont in Engeland.
    Ik zou dat echt niet kunnen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou het niet kunnen. Respect voor eenieder die dat heeft.


    Life is hard and then we die

    Irgendwann schreef:
    Ik denk dat het er vanaf hangt met welke persoon je zo een relatie aan gaat.


    None but ourselves can free our minds.

    Spellbound schreef:
    (...)

    wel ik zou dat eerder leuk vinden. Je hebt geen kans om elkaar te verstikken , je hebt allbei jullie leven nog. En de tijd die jullie niet bij elkaar doorbregen zitten jullie te denken aan elkaar wat de liefde zowat versterkt.

    Helemaal waar.
    Ik vind het dus wel kunnen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nee, ik denk écht nie dat ze werken. Zeker niet op onze leeftijd. En het ligt er ook aan hoe ver je net woont. Als je vriendje bijvoorbeeld in Engeland woont, is het gewoon gedoemd om slecht af te lopen, of je het nu wilt of niet.. Maar als je vriendje gewoon in een ander dorp woont maar je kunt wel nog de trein nemen ofzo, dan vind ik het wel kunnen. Maar op het einde lopen ze toch allemaal slecht af, die lang-afstandrelaties.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Dóh dat werkt hoor, kijk maar naar mij en Strify. Like, Raamsdonksveer en Berlijn is z'n 600 km. :Y)

    fantasie


    -

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 11:22 ]

    Eens...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    jackstrify schreef:
    Dóh dat werkt hoor, kijk maar naar mij en Strify. Like, Raamsdonksveer en Berlijn is z'n 600 km. :Y)

    fantasie



    -Kijkt met opgetrokken wenkbrauw- Juist ja

    Ik heb dr 1 wel was het een paar keer uit en weer aan. En toen een halfjaar uit en nu een maand weer aan :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    (...)


    -Kijkt met opgetrokken wenkbrauw- Juist ja

    Ik heb dr 1 wel was het een paar keer uit en weer aan. En toen een halfjaar uit en nu een maand weer aan :'DD

    Het is moeilijk mezelf te beheersen met z'n lekker ding constant in je gedacht (cat)


    -