• What do you think about that?

    Amanda has a girlfriend :3
    Ik vind het wel kunnen. Want je kunt altijd bellen en mailen en op die manier toch wel aan elkaar laten zien hoeveel je om elkaar geeft. Je kunt de persoon dan niet knuffelen of zoenen, maar dat is minder belangrijk in een relatie, vind ik.

    En jullie?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 17:15 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik kan dat egt niet!!! (ervaringen) Maar het kan opzich wel hoor ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik zou het niet kunnen. Je zien hem misschien 4x in de maand. En daar kan ik echt niet tegen. o.o


    Smiling but close to tears.

    Hmm statistiek gezien mislukken 90% van die relaties. maar ergens vind ik ze wel mooi, de mensen die zo'n relatie hebben vertrouwen elkaar echt voor 100%

    -nerd-


    We can only learn to love by loving.

    Het kan opzich wel, maar ik vindt wel dat je elkaar eerst moet hebben ontmoet voor wat te hebben.

    Ik vind wat jij vind dus wij vinden hetzelfde ;3

    Ik moet er niet aan denken. Maar als andere mensen dat willen; waarom niet?


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou het niet kunnen. Maar, ik vertrouw mensen niet zo snel, en bij zo'n relatie moet je toch veel vertrouwen in diegene hebben.
    Maar, als jij je er goed bij voelt; ga zo door =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    het kan wel, maar niet bij mij xD
    niet dat ik ontrouw ben ofzo, maar gewoon, ik werk in het weekend, dus tja dan zou ik hem alleen maar in de vakantie zien..


    Never forget the things that make you smile

    Prevail schreef:
    Hmm statistiek gezien mislukken 90% van die relaties. maar ergens vind ik ze wel mooi, de mensen die zo'n relatie hebben vertrouwen elkaar echt voor 100%

    -nerd-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, niks voor mij.
    Alleen mailen, bellen of smsen vind ik niet voldoende. Ik wil met hem naar de film gaan, picknicken, film kijken, etc. zonder dat we eerst in onze agenda moeten duiken of het wel echt past.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog nooit een realatie gehad dus ik heb geen idee


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Het heeft voor mij twee jaar lang wel gewerkt, maar dan gaat de lol er toch wel van af. Vind ik (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Prevail schreef:
    Hmm statistiek gezien mislukken 90% van die relaties. maar ergens vind ik ze wel mooi, de mensen die zo'n relatie hebben vertrouwen elkaar echt voor 100%

    -nerd-

    dit denk ik =3

    Ik denk dat het er vanaf hangt met welke persoon je zo een relatie aan gaat.

    Crush schreef:
    Ik zou het niet kunnen. Je zien hem misschien 4x in de maand. En daar kan ik echt niet tegen. o.o


    wel ik zou dat eerder leuk vinden. Je hebt geen kans om elkaar te verstikken , je hebt allbei jullie leven nog. En de tijd die jullie niet bij elkaar doorbregen zitten jullie te denken aan elkaar wat de liefde zowat versterkt.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me