Ferox schreef:
(...)Wtf? Zeg jij nu dat iedereen moet proberen te roken? Ik denk dat ik meer verstand als jij hebt, ook al ben ik een paar jaar jonger. ><
Ze bedoelen hiermee dat ze nooit écht hebben gerookt. Van die mensen dat zeggen dat ze het nooit hebben gedaan, zullen wel mensen tussen zitten die één trek hebben gedaan. En hoezo schijnheilig? Er zijn ook slimme mensen. Mensen die hun leven niet willen verpesten.
Dus mensen die roken zijn dom? Wat een leuke veronderstelling. Zoals ik al eerder genoemd heb, heeft het niet altijd betrekking tot. D'r zijn verschillende verhalen over hoe mensen zijn begonnen met roken. Gezien het feit dat jij niet al die verhalen kent, kun jij ook niet oordelen of rokers dom zijn.
Daarnaast nog even geplaatst dat ik het ronduit belachelijk vindt dat je denkt dat rokers hun leven verpesten. En zoals al eerder genoemd, verpest je hooguit je longen.
En dan nog een puntje, waarom zet je jezelf boven iemand? Prima dat je dat doet, maar doe dat in gedachten. Het komt nogal hard over en heeft betrekking tot meerdere mensen hier en hier niet alleen.
Natuurlijk zijn er mensen die nooit écht gerookt hebben en daar ook geen intensie toe hebben.
Prima, daar maak ik ook geen woorden aan vuil.
Waarom dan wel woorden vuil maken aan rokers?
Mensen beslissen zelf over hun acties en daden, met gevolgen tot dien.
Maar waarom naar het negatieve kijken, als er ook wat positiefs aan is?
Ze próbeert tenminste te stoppen voor háár eigen gezondheid. Ze wilde het alleen meededelen dat ze het al aardig lang volhoudt om überhaupt geen sigaret aan te raken. En daar heb ik echt respect voor, want ik zou het niet zomaar kunnen.
Dus nu zij gestopt is met roken, althans poging tot, wordt zij nu dan slim?
Just to mention it.
Niets persoonlijks tot jouw, want nu scheer ik even voor een keer ook de niet-rokers over één kam. (:
Maar het wordt behoorlijk frustrerend.
In feite worden we dus keihard gediscrimineerd. o.o
En nu ben ik wel klaar met preken.
[ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 2:02 ]
I don't need to explain myself, I know I'm right.