• haha, zo'n jongen uit mijn klas S, kwam opschool met een 'pokebal'
    Eigenlijk gewoon een manderijn, en dan beschilderd.
    Hij gooide die 'bal' tegen me aan en riep toen 'kom terug' lol.
    ojonge, echt vet scheef.
    Maar toen ging die bal dood, want hij had zijn vinger erin geport. haha.

    Hebben jullie nog iets raars/grappigs meegemaakt op school? :Y)


    Smiling but close to tears.

    Geniaal XD


    Hope goes lost but never dies.

    Hahah wat vet. Dat deed ik vroeger ook altijd!! In groep 8 en de eerste klas enzo. Dan gingen een vriendin en ik 'échte' pokeballen door de klas gooien -die waren van rubber- en dan riepen we inderdaad tegen een klasgenoot "*naam* kom terug!" Of dan gooide we hem neer voor de voeten van de docent en dan riepen we "Pikachu doe de tekkelaanval". Hahah als ik er nu aan terug denk ik het zo slecht, maar het was toen zooo grappig!


    :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 20:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wij hebben een dikke voetbalwedstrijd gehad met mijn broodtrommel. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    MrsHangover schreef:
    Hahah wat vet. Dat deed ik vroeger ook altijd!! In groep 8 en de eerste klas enzo. Dan gingen een vriendin en ik 'échte' pokeballen door de klas gooien -die waren van rubber- en dan riepen we inderdaad tegen een klasgenoot "*naam* kom terug!" Of dan gooide we hem neer voor de voeten van de docent en dan riepen we "Pikachu doe de tekkelaanval". Hahah als ik er nu aan terug denk ik het zo slecht, maar het was toen zooo grappig!


    :Y)


    haha, maar die gozer is 15.
    En die manderijn deed pijn.
    En zo'n meisje uit me klas heet Nika, en ze noemen haar Nikachu, maar dat klinkt zo lief. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Hahahah vet lief. "Nikachu ik kies jou (nerd)." Nou dan moet je de volgende keer een basketbal meenemen en zeggen dat het een ultrabal is en dan tegen zijn hoofd aan gooien, hahaha :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    In de klas van een vriendin van me gooiden ze ook een keer een prop tegen een vrij dik meisje en toen zeiden ze: 'Go Snorlax!' Vond ik eigenlijk best lullig :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    In de klas van een vriendin van me gooiden ze ook een keer een prop tegen een vrij dik meisje en toen zeiden ze: 'Go Snorlax!' Vond ik eigenlijk best lullig :$


    HAHAHA, stiekem vind ik die echt grappig. x3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 20:31 ]


    Smiling but close to tears.