• Dudes, part 4 =D

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Wie zijn de engerds? ^^
    Dat zijn wij, We zijn keii eng enzo xD

(...)
    5% Hond; Explain... :'D

Fabrieksfout x'D En Nicol en ik konden hem niet meer ruilen omdat Georg al geen arm meer had :X
    Dit is een samenvatting, als je het hele verhaal wil geef ik het je niet omdat ik te lazy ben om op te zoeken x'D

aah & het kan zijn dat we een beetje lawaai gaan maken xD maar dan moeten jullie oordopjes meebrengen hé, ik ga dat trouwens ook doen, met Tom in de buurt enzo xD

HAha okééé dan :')

Tanya is de beste.

(...) Dat zijn wij, We zijn keii eng enzo xD

Ik zal uitleggen:
    Ik had zo'n topic gemaakt dat iemand van het dak sprong,, dat is bij ons in de buurt gebeurd. En toen vonden er een paar dat niet zo eng, en toen weren we de engerds x'D

Oehlala okee ^^

aah & het kan zijn dat we een beetje lawaai gaan maken xD maar dan moeten jullie oordopjes meebrengen hé, ik ga dat trouwens ook doen, met Tom in de buurt enzo xD
    met Tom en mij in de buurt x'D

Oehlala okee ^^

Jij ook eng zijn? Of toch maar liever niet? :'D

Tanya is de beste.

(...)
    Ik zal uitleggen:
    Ik had zo'n topic gemaakt dat iemand van het dak sprong,, dat is bij ons in de buurt gebeurd. En toen vonden er een paar dat niet zo eng, en toen weren we de engerds x'D
    Jhepps zo is het, we vonden het namelijk eerst erg : Aaaaaaaaaah en dan grappig : Hahahaahaa xD okee loositeit heerst xD

(...) met Tom en mij in de buurt x'D

Uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum En ik ook! :'D We gingen TRIOOOO >< Rememberr XD

Tanya is de beste.

Oehlala okee ^^

Je mag meedoen, als je maar eng en vaag genoeg bent, anders snap je onze humor niet, snap?

(...)
    Jij ook eng zijn? Of toch maar liever niet? :'D
    Jaa denk goed na voor je joint want we zijn allen creepss

(...)
    Uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum En ik ook! :'D We gingen TRIOOOO >< Rememberr XD
    *denkt*

(...)
    Je mag meedoen, als je maar eng en vaag genoeg bent, anders snap je onze humor niet, snap?
    Hahaaa sorry klig ffe plat xD

(...) Hahaaa sorry klig ffe plat xD
    o.O