• Maar ik vroeg me dus af wanneer jullie ongesteld zijn geworden..
    Kijk, al mijn vriendinnen zijn sinds hun 13e ongesteld. Eentje is 14 en die is het nog niet eens.
    En ik ben al sinds mijn 11e ongesteld, dus das nogal een verschil.
    Dus... Misschien zijn er hier mensen ook op hun 11e? Want ik voel me nu zo raar. =s


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    11. Zonder prik een jaar of 8/9.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    11. Zonder prik een jaar of 8/9.

    wow, dat is wel heeel vroeg als je al 8/9 zou zijn =3

    toen ik net 12 was geworden, mijn zus pas op haar 17de 0_0

    kwas 10 >.< , kwas de eerste en de enige voor 2 jaar echt niet leuk xD (in me klas I mean xD)

    kheb er niet zoon probleem mee :P heb alleen vette rug/buikpijn 1 dag en dan 3 dagen nerges last van (op het bloed na dan :P) heb het al sins het begin regelmatig dus ook geen last van doorlekken midden op de schooldag xD

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 20:16 ]


    You can never wear to much black

    Drie weken voor mijn 14e verjaardag ofzo, haha. Eerste vakantiedag in Frankrijk. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    13e ofzo...maar ik sla halve jaren over ofzo ..(wat soms helemaal niet zo erg is)


    Love is the movement <3

    volgensmij toen ik 11 was ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    12

    Wisten jullie trouwens dat hoe eerder je het wordt, hoe langer je het bent? xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    13, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hopeless schreef:
    Wisten jullie trouwens dat hoe eerder je het wordt, hoe langer je het bent? xd

    ja? x'D
    haha:'DD

    Op mijn 11e


    dream, dare, fly!

    12


    And all the girls in the front row scream your name.

    13de denk ik. En sindsdien zitten er vaak maanden verschil in. Dan kreeg ik ze 3 maanden niet. Dan kreeg ik ze een jaar en 3 maanden niet meer. Dan kreeg ik ze weer een klein half jaar niet. Wel leuk dat ik ze niet veel heb. x]
    En raar.
    Maarja .. ligt het aan mijn gewicht? Ik denk het niet want ben nogal klein dusja. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toen ik 13 was.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 21:13 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]