• Soms kan ik mezelf dus echt niet uitstaan. Ik kan niet delen! Ik ben altijd hartstikke gierig en leen nooit wat uit en ik deel nooit wat met andere. En mijn vrienden zijn dat wel gewend en vinden het niet meer erg maar voor sommige mensen die ik amper ken, komt dat hartstikke stom over. Oké, wie heeft dat ook? Dat je een eigenschap hebt of zo wat je echt haat van jezelf!


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    Dat heb ik ook x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik haat het soms dat ik niet weet wat ik moet zeggen en dat er dan van die ongemakkelijke stiltes vallen --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik haat het dat ik wat te druk ben en teveel praat. Want volgens mij ben ik behoorlijk irritant.

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    Your Butt is Mine!

    Ik haat het dat ik dicht klap als ik bij mijn crush sta. Dan wordt het sowieso niks natuurlijk.
    En ik ben heel erg verlegen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik voel me egoïstisch en een rot kind ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik floep er soms snel dingen uit zonder echt na te denken en dat is echt vreselijk irritant ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam. En ik ben dan het 'brave meisje', maar als ze me boos maken zijn ze er niet goed van en gaan ze me haten. :')

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 13:03 ]


    All was well.

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    Just a simple "I love you" (:

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nid schreef:
    Ik haat 't dat ik heel verlegen ben en soms niet weet wat ik moet zeggen, en dan onzin uitkraam.


    Happiness hit her like a train on a track