• Ja ik weet het ik heb er vorig jaar mss ook over doorgedramd maar ik vind dit echt belangrijk:
    1minuut stilte voor de crèchemoord in Fabeltjesland te Sint-Gilis Dendermonde,2straten van tomfreakske haar huis, DANKE

    ik blijf het erg vinden:( & met dat ik er nu plots zo hard aan denk ligt m'n hele maag al overhoop
    XxtomfreakskexxX

    ~Korneel,Leon&Maritta~(H)!!!!!

    ps: als het een week later was gebeurd was mss mijn nichtje er ook aan of gewond de gedachte alleen al(huil)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 20:19 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb iets gemist ?

    volgens mij was dat vorig jaar op het nieuws ;x
    ik weet het alleen niet meer zeker .. ;3

    Cacharel schreef:
    Ik heb iets gemist ?

    een jaar geleden is er hier in de crèche fabeltjesland een jonge van (euhm 21-23 geloof ik) binnengewandeld & heeft in de wilde weg zitten steken. Hij verwondde baby's met zware littekens in vooral hun nek & vermoordde 2baby's&1kinderopvangster. De scholen werden gealarmeerd & iedereen in myn school werd opgesloten in de klas. Niet veel later stond hier de pers van over heel de wereld in mijn buurt.
    Dat is er gebeurd..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    een jaar geleden is er hier in de crèche fabeltjesland een jonge van (euhm 21-23 geloof ik) binnengewandeld & heeft in de wilde weg zitten steken. Hij verwondde baby's met zware littekens in vooral hun nek & vermoordde 2baby's&1kinderopvangster. De scholen werden gealarmeerd & iedereen in myn school werd opgesloten in de klas. Niet veel later stond hier de pers van over heel de wereld in mijn buurt.
    Dat is er gebeurd..
    Xx

    Oh, dat verhaal!

    Whipple schreef:
    volgens mij was dat vorig jaar op het nieuws ;x
    ik weet het alleen niet meer zeker .. ;3

    Ik heb het zelfs op het Duitse nieuws gezien!o_O het zou me neit verbazen als het op Venus ofzo ook vertoond is ..ik heb hier zelfs Chinezen interviews zien afneme

    dusja je zult het wel gezien hebben op het nieuws
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Cacharel schreef:
    (...)
    Oh, dat verhaal!

    erg hè ?:( & mm voor mij was het geen verhaal..maar iets gruwelijks dat in mijn buurt was gebeurd..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oh, nu snap ik waarom je zo reageerde (ik kan op de één of andere manier geen links meer openen).


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij mij thuis hebben we ook even een minuut stilte gehouden voor die arme kindjes en die verzorgster


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Bij mij thuis hebben we ook even een minuut stilte gehouden voor die arme kindjes en die verzorgster

    das lief x) ik ga vndg naar de herdenkingsmis
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik kan het bijna niet lezen door het lettertype.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    ik kan het bijna niet lezen door het lettertype.

    inderdaad, en die kleur ._.
    maarja, ik doe er even niet aan mee, want ik ga feest vieren ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Is dat al een jaar geleden dan? Dat gaat snel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vind het nog steeds afschuwelijk wat er gebeurd is.
    Mijn tante heeft zelf ook een kindercrèche, zij heeft ook allemaal stappen ondernomen om zo'n voorval te kunnen voorkomen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury