• Ben je volgens iedere jongen Emo, en dit zou niet de eerste keer zijn dat iemand dit zegt maar toch. Ik had het er gister met en vriend over. Over dat ik fan ben geweest van tokio hotel, en dat ik Bill met zijn vorige haar lekker vond, kreeg ik meteen als reactie emo! Weetje van hem kan ik het wel hebben. Maar nu vraag ik me af wat de reden moet zijn waarom je emo bent als je van hun muziek houdt/hield
    1.Jongens zijn jaloers dat Tokio hotel zoveel vrouwelijke fans hebben.
    2. Jongens hebben geen idee wat en Emo inhoud, ze hebben die definitie niet ogezocht.
    3. Alle 2 bovenstaande.

Dus wat denken jullie?
    x.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

weetje, omdat Bill een redelijk donkere stijl heeft, denken ze meteen aan 'emo'. Ooit heef iemand dat eens gezegd, en nu zegt iederen dat het is een automobilisme geworden. Iedereen loopt als het ware met iedereen mee. anders word je 'uitgescholden' als emo.

And all the girls in the front row scream your name.

3 echt wel xd
    en het zijn niet alleen jongens trouwens, genoeg 'populaire' meiden riepen dat ook tegen mij...

She said: I gotta find out for myself

MrsHangover schreef:
    3 :Y)

duh , ik heb er gisteren weer eens ruzie over gehad met men vriend :'D
    ja zeeeeg hij begint er altijd over , leave them alone en dan komt alles goed :'D

Read this upside down: 370HSSV 0773H

3, sowieso :'D

I'll take you to another world

Zaitsev schreef:
    Er zijn er ook wel wat die het niet veel kunnen schelen en het gewoon oppervlakkig gebruiken als klein pesterijtje, zoals ik.

your eyes are like stars in the night.

3 (:

T O K I O H O T E L < 3

3 :Y)

Klopt zo hard.

Crush schreef:
    3.
    Alleen ik vind het stiekem ook? Maar ik ben een meisje? x3

Jij bent van binnen gewoon een jongen :Y)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

3

3 en van die 2,ik denk dat sommige meisjes dat ook niet weten.

Volgens mij kunnen ze er niet tegen dat Tokio hotel zoveel vrouwelijke fans hebben, terwijl 'de jongens' th eigenlijk maar verwijft vinden, en omdat zij zich niet anders willen gaan gedragen (wat ook niet hoeft natuurlijk) vallen zij th aan door ze uit te schelden, en alle fans zwart te maken :)

Dat denk ik hé

Het gaat me niet zozeer om of ze nou met 'emo' of 'goth' schelden, het gaat erom dat ze geen weet hebben wat het precies inhoudt, maar zich toch stoer voor proberen te doen door het als scheldwoord te gebruiken.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Als je kijkt naar wat er tegenwoordig 'emo' is (Roflmao om het beeld van de emo van tegenwoordig), dan hebben ze nog gelijk ook.

Everything means nothing, if I ain't got you.

2 :Y)

Only losers can act the way you do