• Ik haat racisten.
    Ik kan ze echt niet uitstaan.

Ik ga even vertellen wat er vandaag is gebeurt, je mag zelf weten of je het wil lezen;
    Ik liep zo heel rustig mijn folders, en ik mijn straat woont een Afrikaanse familie. 10Jarige jongens bellen daar altijd aan, en maken racistische opmerkingen, ik kan daar echt niet tegen. Dus ze belde daar aan, en riepen iets van 'Rot op naar Afrika' En die moeder werd helemaal boos, en dat snapte ik wel. Toen ging zo'n gozertje op z'n fiets wegfietsen, en zo iemand uit die familie er zo achteraan. En ze pakte hem zo, dus ik ga zo naar ze toe, en die moeder ook. ojonge, ze werd facking boos. Logisch dat wel. Die jongentje zo half huilen. Vraagt die vrouw 'Waar woon je?' Dus hij zo 'Rotterdam' [Wij wonen in Schiedam] Dus die vrouw nog even zo 'Ik ga je niet slaan ofzo?' Toen daarna he ik zo. 'Jonge, je zegt tegen hun rot op naar Afrika, maar rot lekker zelf op naar Rotterdam' En die jongen nog meer huilen. Laat die vrouw hem los, hij zo snel wegfietsen. En toen voelde ik me even stoer. ;3

Maaroke, wat vinden jullie van Racisten? x.x

Smiling but close to tears.

Ik kan daar zó niet tegen. Het zijn altijd de 'buitenlanders' die alles fout doen. er zijn heus wel een paar die het verkeerd doen maar dat betekend niet dat iedereen zo is. Mijn neef is half turks en mijn neefje en nichtje zijn half antilliaans en ik kan er echt niet tegen als mensen hun discrimineren.

We can only learn to love by loving.

Mijn papa en mijn broers zijn racisten.
    Maar ikzelf vind het ronduit belachelijk om mensen te beoordelen op hun huidskleur.

Ik vind het sowieso erg dat mensen voordelen hebben. Al is het om huidskleur, apare kledingstijl of homoseksualiteit. En mijn moeder is een racist. x,x

it's so empty living behind these castle walls

Vigilante schreef:
    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.

Listen to what we're not saying..

Ik heb geen hekel aan mensen met een donkere huidskleur.
    ik heb alleen hekel aan donkere mensen die denken dat ze hier alles zijn. en denken dat ze even alles kapot kunnen maken.

(mijn mening)

alsof afrikanen anders zijn dan wij.
    ik had dat kind zo hard voor ze bek geslagen

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Captivity schreef:
    Ik heb geen hekel aan mensen met een donkere huidskleur.
    ik heb alleen hekel aan donkere mensen die denken dat ze hier alles zijn. en denken dat ze even alles kapot kunnen maken.

(mijn mening)

Mee eens. Ik heb in het verleden heel slechte ervaringen gehad met Antillianen/Marokkanen of whatever het mogen wezen en ik moet eerlijk zeggen dat het mijn kijk op groepen Turkse jongeren wel heeft veranderd.
    Misschien maakt mij dat een racist, maar het zij zo.

No growth of the heart is ever a waste

Ferox schreef:
    Het is belachelijk dat je iemand haat omwille van een huidskleur. Er bestaan niet alleen blanke racisten maar ook zwarte. In Jamaica knallen sommige mensen die daar wonen je kop eraf omdat je blank bent.

Ik ben geen racist, maar ik kan niet tegen de mentaliteit van sommige buitenlanders hier.

Maar ik haat de racisten niet, want anders zou ik mijn bompa moeten haten, en ook al heb ik hem nog maar twee (?) keer bewust gezien, ik haat hem liever niet.

Ik ben met je eens,maar alleen tot '...,want anders zou ik mijn bompa moeten haten,'.

Blondiepants schreef:
    Ik vind het erg dat mensen rasistisch kunnen zijn..

ja idd, bij mij hier in dit kleine dorpje komen steeds meer buitenlanders maar zeur ik? nee (:
    hahah ik snap het eigenlijk niet hoor, ik bedoel buitenlanders zijn ook maar mensen (:

T O K I O H O T E L < 3

Ik HAAT ze.
    Ik ben toch wit - SNEEUWWIT om duidelijker te zijn -, ik beroof geen oude vrouwtjes, ik ben niet lesbisch of bi of wat dan ook, ik ben gewoon christelijk, wat in hemelsnaam is dan het probleem van al die Belgen?
    Ik krijg het er soms van, he.

[ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 21:23 ]

Where there is a sea there are pirates...

Ik maak ook wel eens een grapje over huidskleur, maar racistisch ben ik zeker niet. Ik heb niets tegen die mensen.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Conspiracy schreef:
    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny