• .. hoe al die beroemde mensen waarover wij allemaal verhalen schrijven dat zelf zouden vinden; als ze het zouden lezen.

    Want soms worden er zulke rare verhalen geschreven, en dan denk ik;

    Wat als Robert Pattison (bijv.) dit zou lezen?

    Wat denken jullie?


    Peace.

    Ik weet dat de jongens van Tokio Hotel het vreselijk vinden en er echt nooit over willen praten.


    Life is hard and then we die

    Vigilante schreef:
    Sommigen leuk; andere krankzinnig? Omdat er sommige verhalen -ik denk maar aan TC en uitgebreide seks verhalen met je favo celeb- echt over gaan :') en dat gaan ze denk ik niet echt appreciëren, maar als het normaal geschreven zou zijn denk ik dat sommigen het wel leuk zouden vinden ;3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Vigilante schreef:
    Sommigen leuk; andere krankzinnig? Omdat er sommige verhalen -ik denk maar aan TC en uitgebreide seks verhalen met je favo celeb- echt over gaan :') en dat gaan ze denk ik niet echt appreciëren, maar als het normaal geschreven zou zijn denk ik dat sommigen het wel leuk zouden vinden ;3


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik weet dat de jongens van Tokio Hotel het vreselijk vinden en er echt nooit over willen praten.


    omdat?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hahaha,
    bedankt voor de reactiees. ;D

    xx


    Peace.

    Mij interesseert meer wat Tom en Bill van die twincestverhalen zouden denken, hoor x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Haha dat zou grappig zijn, :'D
    Maar dat zou toch never nooit gebeuren :''D


    You can run but not hide

    Ik zou me eerder afvragen wat Bill en Tom Kaulitz van sommige *kuch*twincest*kuch* verhalen zouden moeten denken.


    ars moriendi

    Bill en Tom vinden de twincest verhalen echt afschuwelijk, walgelijk. Maar voor de rest weet ik het niet.


    -