• .. hoe al die beroemde mensen waarover wij allemaal verhalen schrijven dat zelf zouden vinden; als ze het zouden lezen.

    Want soms worden er zulke rare verhalen geschreven, en dan denk ik;

    Wat als Robert Pattison (bijv.) dit zou lezen?

    Wat denken jullie?


    Peace.

    Ze zijn er vast wel aan gewend dat er dingen over ze worden geschreven, ze zijn immers beroemd :'D

    Die kunne toch geen nederlands dus ze begrijpen het niet.En ik denk dat ze wel vreemdere dingen hebben mee gemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat ze het leuk vinden, of raar, of krankzinnig [/maar dat geldt dan vooral voor alle tc-verhalen, haha]

    Luctus schreef:
    Die kunne toch geen nederlands dus ze begrijpen het niet.En ik denk dat ze wel vreemdere dingen hebben mee gemaakt.


    Haha,

    dat is waar,
    maar ik bedoel;
    stel dat ze het wel konden lezen ( in het engels dus :P )

    x


    Peace.

    Ik denk dat ze het soms wel leuk zullen vinden. Als het maar niet te pervers is. Twincest, of al die 'tv wedstrijden' om de vriendin te worden van een beroemd persoon zullen ze waarschijnlijk minder leuk vinden.


    everything, in time

    Sommigen leuk; andere krankzinnig? Omdat er sommige verhalen -ik denk maar aan TC en uitgebreide seks verhalen met je favo celeb- echt over gaan :') en dat gaan ze denk ik niet echt appreciëren, maar als het normaal geschreven zou zijn denk ik dat sommigen het wel leuk zouden vinden ;3

    haha ik had ook zo'n topic ooit gemaakt :P haha


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Vigilante schreef:
    Sommigen leuk; andere krankzinnig? Omdat er sommige verhalen -ik denk maar aan TC en uitgebreide seks verhalen met je favo celeb- echt over gaan :') en dat gaan ze denk ik niet echt appreciëren, maar als het normaal geschreven zou zijn denk ik dat sommigen het wel leuk zouden vinden ;3


    Protège moi de mes désirs.

    Hahaa.
    Dit vroeg jij aan mij op de fiets gister. :3
    En ik hou me bij die mening. x3


    hoi, jij bent leuk.

    Vigilante schreef:
    Sommigen leuk; andere krankzinnig? Omdat er sommige verhalen -ik denk maar aan TC en uitgebreide seks verhalen met je favo celeb- echt over gaan :') en dat gaan ze denk ik niet echt appreciëren, maar als het normaal geschreven zou zijn denk ik dat sommigen het wel leuk zouden vinden ;3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    WILLIAM schreef:
    Hahaa.
    Dit vroeg jij aan mij op de fiets gister. :3
    En ik hou me bij die mening. x3



    Hahaa,
    I know!

    Maar moest ff meer meningen hebben,
    en ik had niks te doen dus ;D

    xx


    Peace.

    Bedankt voor je reactie iedereen, trouwens ;D

    x (baby)


    Peace.

    Ik denk dat ze eerst zo kijken o.O
    Dan denken: Ooh ja, ik ben beroemd
    Dan: Hee, ik ben best geliefd x]
    En bij twincest kijken ze denk ik alleen maar zo: o.O ...

    Ooit van LiveJournal gehoord? Dat staat echt vol met Engelse fanfic en dat soort spul...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    wel ... ze zijn beroemd en zijn het waarschijnlijk gewend dat al die crap over hun verteld word. Maar leuk vinden? Hangt ervan af wat er geschreven is.

    Desolate schreef:
    Ik denk dat ze het soms wel leuk zullen vinden. Als het maar niet te pervers is. Twincest, of al die 'tv wedstrijden' om de vriendin te worden van een beroemd persoon zullen ze waarschijnlijk minder leuk vinden.

    Agree ^^.
    Hoewel sommige de gewone verhaaltjes ook al niet zo leuk zullen vinden, hangt van celeb af ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay