• Hoi!
    Aangezien mijn huidig verhaal langzamerhand tot 'n einde komt, heb ik alvast een nieuw idee in mijn hoofd zitten. En ik vroeg me af of het jullie ook leuk lijkt!

    Het verhaal speelt zich afwisselend tussen twee totaal verschillende meisjes af.
    Er is Claire Davis, een echt stadsmeisje met een eigen penthouse en alles wat daar bij hoort.
    En dan is er Ellie, een plattelandsmeisje met sproetjes en een grote liefde voor de natuur en paarden.
    Hun verhalen kruisen elkaar doordat hun ouders besluiten van huis te wisselen (House swapping dus. Dat zal ook de titel zijn.)
    De alleenstaande moeder van Claire heeft namelijk last van een depressie en wil graag tot rust komen. En waar kan dat beter dan op het platteland?
    En Ellie's vader had zijn dochter beloofd haar de 'andere' wereld te laten zien voor haar zestiende verjaardag.
    De twee totaal verschillende gezinnen verwisselen van woonplaats gedurende de zomervakantie.
    Worden ze langzamerhand compleet gek van de grote verandering, of ontdekken ze hun nieuwe 'ik'?


    Zeg maar wat je vindt! Is het origineel? Of juist niet? Zou je het lezen? Waarom wel/niet?


    xxx
    Kim


    All dressed and nowhere to die.

    Zeker doen :D


    You can run but not hide

    Amazing :3


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.