• Een verjaardag is geen verjaardag als ik me niet bezeer net als een techniek les geen techniek les is als ik me niet bezeer.
    Ik ben dus vandaag jarig en ik had techniek, bij techniek heb ik me gebrand aan de soldeerbout en me voet kwam tussen de spaken van mijn fiets en dan doet hij zo vreselijk veel pijn!
    Iemand ook altijd ongeluk?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik :'D

    Ik ook soms :'D das echt kut.


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Ik :'D

    Ik ook soms :'D das echt kut.

    Echt heel erg kut, ik ook mijn vingertopje eraf boren xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, nee niet zo heel vaak eigenlijk.
    Nouja, er was eens een periode dat ik vaak viel van de fiets.
    Ik en mijn vriendinnen moeten een heuvel fietsen, en dan gaan twee rechtsaf en ik rechtdoor.
    1. We fietsten nog voor de berg, toen Adeline met haar voorwiel in de mijne haakte, ik haakte in die van Petra, en toen viel Adeline op mij, en ik viel ook en Petra viel bijna ook, maar in haar vaart op de fiets pakte een lantaarnpaal, slingerde daaromheen en haar fiets viel met onze fietsen en Adeline en ik ook. Ik heb zó hard gelachen.. :'D
    2. Mijn vriendin Adeline en ik fietsten samen, en ik had haar stuur vast en zij fietste de berg op. Ik trapte dus niet. Op de brug van die berg ging zij met haar stuur rechts, en ik dus ook. Het was echt bizar, heeel langzaam gingen we rechts, en toen botsten we met onze fiets tegen de zijkant van de brug en Adeline viel eerst en daarna ik op haar. Ik plaste bijna in mn broek van het lachen en jongens van mijn klas stonden ons ook uit te lachen.. (':
    Zal ik nog meer vertellen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Haha, nee niet zo heel vaak eigenlijk.
    Nouja, er was eens een periode dat ik vaak viel van de fiets.
    Ik en mijn vriendinnen moeten een heuvel fietsen, en dan gaan twee rechtsaf en ik rechtdoor.
    1. We fietsten nog voor de berg, toen Adeline met haar voorwiel in de mijne haakte, ik haakte in die van Petra, en toen viel Adeline op mij, en ik viel ook en Petra viel bijna ook, maar in haar vaart op de fiets pakte een lantaarnpaal, slingerde daaromheen en haar fiets viel met onze fietsen en Adeline en ik ook. Ik heb zó hard gelachen.. :'D
    2. Mijn vriendin Adeline en ik fietsten samen, en ik had haar stuur vast en zij fietste de berg op. Ik trapte dus niet. Op de brug van die berg ging zij met haar stuur rechts, en ik dus ook. Het was echt bizar, heeel langzaam gingen we rechts, en toen botsten we met onze fiets tegen de zijkant van de brug en Adeline viel eerst en daarna ik op haar. Ik plaste bijna in mn broek van het lachen en jongens van mijn klas stonden ons ook uit te lachen.. (':
    Zal ik nog meer vertellen?

    Hahahaha, ja xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Hahahaha, ja xd

    Oké, nou.
    Ik en Petra fietste die brug op, en ik had Petra's stuur vast, en de mijne dus hoefde ik niet te trappen. Dus uiteindelijk viel zij en ik ook, en toen gingen we op het gras van de berg zitten, en gingen zwaaien naar autorijders en vertelden elkaar ons levensverhaal.
    Ondertussen was Adeline doorgefietst, en stond die hele tijd te wachten op ons, maar ze was niet alleen. -wbw-
    Er was een Marokkaan en die vroeg de hele tijd van: 'Wat sta je hier alleen, je kan wel met mij mee. Op wie wacht je? Ik wacht wel met je. Wat is je naam? ' Blablabla. Haha, best wel grappig.
    Enne.. Nu ben ik even andere verhalen vergeten. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De wintermaanden met veel ijs zijn levensgevaarlijk voor mij.(krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    ehm naja bijna nooit xD.


    i can transform yaa.

    Er zijn van die dagen, waarop alles fout gaat.


    Save me with your love tonight.

    Mm nee niet echt
    Ik heb wel een tijd geluk aan getrokken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    hahahah, shit hapends.

    maar nee ik heb niet zo veel ongeluk


    I'm your biggest night mare

    Utopia schreef:
    Er zijn van die dagen, waarop alles fout gaat.


    Hope goes lost but never dies.

    Ethereal schreef:
    De wintermaanden met veel ijs zijn levensgevaarlijk voor mij.(krul)


    Protège moi de mes désirs.

    uitglijden met de fiets xD veter tussen de fiets die 8teruit rem heeft!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Utopia schreef:
    Er zijn van die dagen, waarop alles fout gaat.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ging publiekelijk op mijn doos en toen kwamen er twee mannen op me afgesneld en ze hielpen me overeind (nerd) en ik stamelde wat van 'ik val altijd ;x' en hun maar met mij lachen D:


    All was well.