• Helloo (: Voor pws zet ik een pannenkoekenhuis op en daar heb ik nog wat laatste gegevens voor nodig. Hier heb ik een enquete voor gemaakt maar ik heb natuurlijk nog mensen nodig die hem inwillen vullen. Alstjeblief! help mij ;D !!
    Het zijn maar 7 vragen.

    Hier komt hij:

    Enquête Pannenkoekenhuis
    1) Wat vindt u belangrijk aan een pannenkoekenhuis? (meerdere antwoorden mogelijk )

    o Gezelligheid oLekker eten
    o Goedkoop oDichtbij


    2) Bent u bereid om daarvoor iets meer te betalen/iets verder te reizen?

    o Ja o Nee


    3) Welk soort reclame maakt een pannenkoekenhuisbezoek voor u aantrekkelijk?

    o Advertentie in een krant/magazine o folders/ flyers

    4) Raad u, na een geslaagd bezoek, ons pannenkoekenhuis aan door middel van mond-tot-mondreclame?

    o Ja o Nee o Weet ik niet

    5) Vindt u het belangrijk dat de managers ook in de winkel rondlopen om klanten te spreken?

    o Ja o Nee


    6) Vindt u een achtergrondmuziekje nodig?

    o Ja o Nee o Nee, maar het maakt het wel gezelliger.


    7) Wat zou u graag willen doen terwijl u wacht op uw bestelling?
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


    Dank u voor uw medewerking!



    (het ziet er hier natuurlijk niet zo netjes uit, maar dat was het wel^^ ik heb er 25 nodig. Dus pleease, help me opweg (A) xx )


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Enquête Pannenkoekenhuis
    1) Wat vindt u belangrijk aan een pannenkoekenhuis? (meerdere antwoorden mogelijk )

    oGezelligheid
    oLekker eten

    2) Bent u bereid om daarvoor iets meer te betalen/iets verder te reizen?

    o Ja

    3) Welk soort reclame maakt een pannenkoekenhuisbezoek voor u aantrekkelijk?

    o folders/ flyers

    4) Raad u, na een geslaagd bezoek, ons pannenkoekenhuis aan door middel van mond-tot-mondreclame?

    o Weet ik niet

    5) Vindt u het belangrijk dat de managers ook in de winkel rondlopen om klanten te spreken?

    o Nee


    6) Vindt u een achtergrondmuziekje nodig?

    o Nee, maar het maakt het wel gezelliger.


    7) Wat zou u graag willen doen terwijl u wacht op uw bestelling?

    Een tijdschrift kunnen lezen, wat drinken, voor de rest gewoon wat kletsen met degene waarmee ik gekomen ben.


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik heb ze allemaal ;D
    hier mag wel een slotje op hoor (:
    thanks iedereen!


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga