• In mijn kamer hangen best veel posters.
    Bijvoorbeeld; Avril Lavigne, lil wayne, Justin Bieber, Rihanna, Usher, Soulja Boy, Gwen Stefani enzovoort.

Hebben jullie ook posters in jullie kamers hangen? En van wie dan allemaal? :Y)

Smiling but close to tears.

1 Tokio hotelmuur en aan mijn andere muur (die is dubbel zo groot als die andere muur) hangen posters van alle groepen die ik graag hoor.

Never run out of reasons to smile...

Ik had er 31 hangen, maar heb nu heel veel weggehaald.
    Heb nu nog 4 posters hangen; 3 van William Moseley en 1 The Chronicles of Narnia; Prince Caspian film-poster. :9~

hoi, jij bent leuk.

geprintte foto's van DBSK, Big Bang & 2NE1, YUI, NYCboys, Hey!Say!JUMP, Arashi, NEWS, Perfume, Super Junior en er moeten nog heel wat bij [a] Over de posters van Rihanna, Jordin Sparks, Taylor Swift en Tokio Hotel heen vastge...knijpert :x (ja, cute mini koeienknijpers x])

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Yup.

Roger Taylor, Freddie Mercury, en Queen als groep. En ik heb nog wat verdwaalde krantenknipsels =33

ars moriendi

Nope.

Trauma's! Ik had op mijn 12de mijn kamer zo vol hangen, dat ik op een gegeven moment niet wist hoe de muur er echt uit zag .__.

Alles eraf getrokken, toen nieuwe kamer gekregen, nu mooie paarsen muren ^^

Who where you, before you wanted to be someone else?

tokio hotel :')

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Tokio hotel, en the gazette en versailles

ken jezelf

All Time Low, Paramore, The Veronicas, Fall Out Boy, Simple Plan, Twilight, Katy Perry, Aloha From Hell, Avril Lavigne. (cat)

vooral van Tokio Hotel, Johnny Depp, One Tree Hill, Lady GaGa, Selena Gomez & Twilight...

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

1x Joker, 7x Linkin Park, 3x OneRepublic, 1x Inkheart, 2x POTC, 1x Shia LaBeouf, 1x Knowing.

I live for the applause, you will die for it.

Ik heb een Tokio Hotel muur, een Narnia muur, een Anubis muur en een alles door elkaar muur. (krul)

Let the Night embrace you

Arctic Monkeys toch wel enkele, The Last Shadow Puppets ook wel een paar, MGMT twee ofzo, Adam Brody twee, Kaka twee, Paramore drie of vier en euhm, dan nog wat random posters.

geen enkele, ik mogt mijn kamer niet schilderen en behangen van men moeder als al mijn posters van th niet weg gingen dus...

And all the girls in the front row scream your name.

Paramore. En dat neemt veel ruimte in, geloof me.
    &verder nog van heeeeel veel mensen .

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

1 Twilight, 1 Robert Pattinson, 3 Green Day, 1 Paramore, 1 Destine, 1 Koen Buyse en 1 Escape the fate en 1 Heath Ledger