• In mijn kamer hangen best veel posters.
    Bijvoorbeeld; Avril Lavigne, lil wayne, Justin Bieber, Rihanna, Usher, Soulja Boy, Gwen Stefani enzovoort.

Hebben jullie ook posters in jullie kamers hangen? En van wie dan allemaal? :Y)

Smiling but close to tears.

`Tokio Hotel en 3 van CB en één van Destine ;3

Vooral van McFLY, maar die moet ik nog een keer weghalen :')
    voorderest een poster van Hayley Williams, Mindless Self Indulgence, Plain White T's en een gesigneerde poster van All Time Low _O_

There are several things that I have been doing wrong.

Ik heb denk ik meer posters dan jij? (:

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ooit hing mijn kamer hélemaal vol met posters van Tokio Hotel. Nu hangt er nog maar 1tje van Tom. :9~

Protège moi de mes désirs.

Ik heb er iets in de 70 van Jonas Brothers

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Nee ik niet. (':

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ja maar ik ga ze weghalen, owja en modeplaatjes maar die blijven.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Sinds ik een nieuwe kamer heb, hangen er alleen posters aan mijn kasten, 8 van Tokio Hotel.
    De rest kan ik nergens meer hangen, jammer genoeg.

Ik had er 103 van Tokio hotel hangen, terwijl mijn kamertje vet klein is, niet eens groter dan de badkamer. Nu zijn ze er allemaal af. Nuja, ik heb er nog een paar van Tokio Hotel, 20 ofzo van Twilight, Jonas Brothers, Enrique Iglesias, Rihanna, Taylor Swift, Paramore en nog vet veeel.. :'D

Some people make the world special just by being in it

Geen.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Van ToHo, T.I., Lil' Wayne, The game, 50 cent, Twilight, New moon, CB, Killerpilze, Michael Jackson, Tupac en dan nog een paar.

Ryan Dunn (ll)

Euhmmm .. ik heb er teveel verschillende :'D

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Niet veel.
    Op buitenkant deur een poster die ik bij het concert van Avril heb gekocht, aan de binnenkant van TH, maar die moet eigenlijk weg.
    En dan nog een 3D-poster van Twilight 8)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Allemaal Tokio Hotel van oud tot nieuwe look x'D

127 van Tokio Hotel
    en dan nog 30 ofzo van Avril Lavigne, Justin Bieber, Ryan Sheckler, Fraulein Wunder, Killerpilze, Paramore, Eisblume, Greenday en Fall Out Boy (:

[ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:18 ]

T O K I O H O T E L < 3