• Ja, fuck ik had paarse nagels, ga ik er nepnagels op plakken, ik was lui dus die paarse nagelak zit er nog op. En gatsie, wat ziet dat er vies uit! Nu wil ik ze eraf, maar het doet pijn.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=150577

    ><

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 21:01 ]

    Heb je ze er eerst allemaal opgeplakt voor je er achter kwam dat het niet mooi was? (cat)

    Héél erg slim zou ik zo zeggen :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Krullerd schreef:
    Heb je ze er eerst allemaal opgeplakt voor je er achter kwam dat het niet mooi was? (cat)

    Jups, het lijkt net of er poep onder zit ;/

    Wat zonde =[

    UNCOMMON schreef:
    Wat zonde =[

    Van die paarse nagelak of mijn nepnagels? - die had ik gehaald voor minder dan 1 euro ;d

    Lak die nepnagels ook of zo?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    Lak die nepnagels ook of zo?

    Haha, makkelijker gezegt dan gedaan. Ik wil ze er gewoon van af (huil)

    Cacharel schreef:
    (...)
    Haha, makkelijker gezegt dan gedaan. Ik wil ze er gewoon van af (huil)


    Is het dan zo moeilijk om op nepnagels te lakken ? ;p


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Is het dan zo moeilijk om op nepnagels te lakken ? ;p

    Nou als ze niet op je vingers zitten is het moeilijk - ging het proberen - en nu vindt ik het zonde van mijn mooie paarse H&M nagelak! Pfuh, _O_

    Cacharel schreef:
    (...)
    Nou als ze niet op je vingers zitten is het moeilijk - ging het proberen - en nu vindt ik het zonde van mijn mooie paarse H&M nagelak! Pfuh, _O_


    Ghaha okee, maar vroeger heb ik ook eens nepnagels geprobeerd, en toen had ik daar ook zo'n nepnagelremover bij gekocht. Misschien kan je dat kopen? Bij mij gingen die nepnagels er minder pijnlijk vanaf.. ;p


    -