JoJudicious schreef:
(...)
Soms heeft 't niks met achterbaks zijn te maken. (:
Ik vind dat gewoon achterbaks, zo iets kun je toch wel gewoon aan je ouders vragen & anders er gewoon voor werken ofzo? Nee, stelen vind ik echt het laagste van het laagste. En heel erg achterbaks.
BlackxRoses schreef:
(...) Ik vind dat gewoon achterbaks, zo iets kun je toch wel gewoon aan je ouders vragen & anders er gewoon voor werken ofzo? Nee, stelen vind ik echt het laagste van het laagste. En heel erg achterbaks.
Dat ligt er aan in wat voor situatie het is thuis. Maar jij hebt daar andere ervaringen mee, dus ik ga er ook verder niet op in. (:
Echt pikken niet,Maar soms laten ze geld in de badkamer vallen maar zien ze het niet en dan geef ik ze een dag om het op te rapen en als ze het niet doen is het van mij
Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.
ItsYouAndMe schreef:
Echt pikken niet,Maar soms laten ze geld in de badkamer vallen maar zien ze het niet en dan geef ik ze een dag om het op te rapen en als ze het niet doen is het van mij
Ja, dat idd x]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
Nee, nu niet meer. Vroeger wel, als ik wat uit de automaat wilde halen of bij de winkel wilde kopen. Maar negen van de tien keer pakte ik dan eerst mijn spaarpot om te kijken of ik zelf niks meer had.