• Ja, dat vroeg ik me even af, na aanleiding van een vriendin die geld van haar vader had gepikt.

    Hebben jullie ooit geld van je ouders gepikt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In m'n verleden, ja.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tranquillity schreef:
    Nee, en ik ga dat ook nooit doen.


    Only losers can act the way you do

    Nee, en dat zou ik ook nooit doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ethereal schreef:
    Nee, is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Ik heb genoeg


    Protège moi de mes désirs.

    Nee, ik houd wel is muntjes nadat ik iets gekocht heb van hun geld, maar dat vind ik niet echt stelen (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 20:37 ]


    Get back motherfuckerz'

    Neen.


    Listen to what we're not saying..

    Nee, nog nooit gedaan.. en ben het ook niet van plan (: als ik echt in geldnood zit, vraag ik ze wel gewoon om geld. En als ze beide niet thuis zijn, mijn zusje of broer.. zijn die er ook niet heb ik pech. Maar ik ga geen geld van mijn ouders jatten, want ik wil hun vertrouwen in mij niet beschamen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Bravery schreef:
    Nee, nog nooit gedaan.

    Vroeger deed ik dat wel eens...
    En toen heb ik ooit 20 euro gepikt en ik voelde me daar zo schuldig over dat ik een paar dagen later weer 20 euro had neergelegd :/


    dream, dare, fly!

    Never ever. Ik haat stelen.


    Life is hard and then we die

    Nee nog nooit, en dat ga ik ook nooit doen.
    Dat vind ik niet kunnen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    All the time (cat)

    Nee, ik haal soms geld uit mijn moeder haar portemonnee als ik het nodig heb om eten te kopen op school fso, maar dat weet zij, ik zeg het altijd en zij zegt altijd dat ik dat ook gewoon moet doen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Neen, dat komt zelfs nog niet bij me. En daar kan ik echt niet tegen. 0o
    Ik ben absoluut tegen stelen. Als iemand iets in een winkel pikt kan ik daar echt boos van worden.

    Ja, maar dat is soms is een halve euro ofzo. Niet dat ik opeens 100 euro ga stelen. Ja, dat doet mijn broer wel. Hij heeft ooit eens bij mij meer dan 50 euro gestolen en bij mijn broer ook heel wat en overlaatst is er op mijn ouders hun kamer meer dan 200 euro weg. Maar mijn broer beweert dat hij het niet gedaan heeft..


    Some people make the world special just by being in it

    Misschien eens €2, maar dat vinden ze niet erg, omdat ik het gebruik om een broodje te kopen :Y)


    All was well.