• Ik had vandaag het laatste uur economie, om 15.40, maar al mijn lessen daarvoor vielen uit. Dus dat zou betekenen dat ik van 13.05 tot 15.40 op die ene les zou moeten wachten, want ik had 3 tussenuren + kleine pauze.
    Ik had die economieleraar al gemailt dat ik niet zou komen, en dat ik hoopte dat ie daar begrip voor zou hebben.
    Nou niet dus, hij heeft me gewoon afwezig gezet. En nu moet ik dus 2 uur nakomen. En ik moet ook nog 2 uur nakomen omdat ik mijn Engelse boek was vergeten en er werd uitgestuurd, samen met de andere helft van de klas :')
    Maar nu moet ik dus een briefje met handteking van mijn ouders krijgen waarom ik afwezig was. Maar ze weigeren een briefje te schrijven. En nu ben ik de lul D:
    Dus dat wordt of zelf een handtekening faken, of mijn ouders proberen over te halen.

    Iemand een idee hoe ik mijn ouders kan overhalen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    misschien gewoon rustig uitleggen wat er is gebeurt xD maar ik denk dat je dat al hebt gedaan

    of vragen of het voor DEZE keer mag en dat het gewoon onzin was dat alle lessen opeens uitvielen en dat je het een keertje wel mog overslaan omdat je goeie cijfer heb (A) ?? misschien zo iets?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nou, uitleggen dat je, je nooit kan concentreren op school. Daardoor kon je niets doen op school en zat je daar eigenlijk voor niets. Dan kon je natuurlijk beter naar huis gaan, om je huiswerk te maken. Zo kon je nuttig deze tijd gebruiken.
    En als je dan ook nog bijloopt met economie, willen ze misschien wel een briefje schrijven?


    Life is hard and then we die

    Hmm, je zou het kunnen proberen om die handtekening te faken maar dan kan het wel zijn dat je daardoor nog meer in de problemen komt. Ik denk dat ik gewoon zou nakomen en eerlijk zou zeggen dat je ouders geen briefje willen schrijven.
    Wel lullig trouwens dat je 2 uur moet nakomen voor het vergeten van een boek o.O


    I clicked my heels and wished for you.

    Powerfull schreef:
    misschien gewoon rustig uitleggen wat er is gebeurt xD maar ik denk dat je dat al hebt gedaan

    of vragen of het voor DEZE keer mag en dat het gewoon onzin was dat alle lessen opeens uitvielen en dat je het een keertje wel mog overslaan omdat je goeie cijfer heb (A) ?? misschien zo iets?

    Ik sta onvoldoende voor economie, dus dat kan niet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Ik sta onvoldoende voor economie, dus dat kan niet :Y)


    weten je ouders dat ook ;) mijn ouders weten niet dat ik drie onvoldoendes heb gehaald voor duits (A) maar nogsteeds wel voldoende staat :P ik haal het op en dan lijkt het dat ik goed bezig ben xD haah ik zeg gewoon tegen me moeder: ja dat had ik al gezegt dat ik een 3.3 voor duits had mam :P

    maar... ik heb dan geen iedee wat je moet doen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Bravery schreef:
    Hmm, je zou het kunnen proberen om die handtekening te faken maar dan kan het wel zijn dat je daardoor nog meer in de problemen komt. Ik denk dat ik gewoon zou nakomen en eerlijk zou zeggen dat je ouders geen briefje willen schrijven.
    Wel lullig trouwens dat je 2 uur moet nakomen voor het vergeten van een boek o.O


    Only losers can act the way you do

    Bravery schreef:
    Hmm, je zou het kunnen proberen om die handtekening te faken maar dan kan het wel zijn dat je daardoor nog meer in de problemen komt. Ik denk dat ik gewoon zou nakomen en eerlijk zou zeggen dat je ouders geen briefje willen schrijven.
    Wel lullig trouwens dat je 2 uur moet nakomen voor het vergeten van een boek o.O

    Dan moet ik 4 uur nakomen. Dat vind ik veel teveel, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zijn al je klasgenoten wel gegaan? ö
    Ik denk dat je met praten het verste komt, faken heeft geen zin; straks bellen ze je ouders nog op. 'Huh? Welke handtekening?'


    hoi, jij bent leuk.